فرمانده انتظامی مشهد گفت: طی نیمه نخست امسال سه هزار و 500 معتاد متجاهر در این شهر دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۱۲۶۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵ 22 October 2017
به گزارش تابناک : سرهنگ محمد بوستانی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این مدت سه تن و 640 کیلو گرم مواد مخدر در مشهد کشف شد که نسبت به مدت مشابه پارسال 203 درصد افزایش دارد.
وی اظهار کرد: همچنین در این مدت 750 خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر شدند و 400 پاتوق فروش مواد مخدر هم پلمپ شد.
وی گفت: پاکسازی و ارتقای امنیت بوستان ها و کاهش جرایم خشن و شرارت ها محور عمل این فرماندهی بوده و با اقدامات انجام شده میزان شرارت ها 15 درصد و نزاع های دسته جمعی نیز 9 درصد کاهش داشته است.
سرهنگ بوستانی افزود: با ایجاد دوایر مشاوره در کلانتری ها آمار پرونده های ارجاعی به کلانتری ها طی 6 ماه گذشته کاهش محسوس یافته و 70 درصد این پرونده ها به صلح و سازش منجر شده است.
وی با بیان اینکه 80 درصد جرایم در مشهد مربوط به معتادان به مواد مخدر می باشد اظهار کرد: 55 درصد جرایم سرقت نتیجه سهل انگاری و بی توجهی مردم به هشدارهای انتظامی بوده است.
وی آمار نزاع و درگیری طی 6 ماه امسال در مشهد را 25 هزار فقره ذکر کرد و گفت: در این مدت مردم این شهر 860 هزار تماس با فوریت های پلیسی 110 داشته اند که بیشترین حجم تماس ها با 110 پس از تهران می باشد.
سرهنگ بوستانی افزود: روزانه چهار هزار و 500 تماس از طریق 25 خط فعال صورت می گیرد که بیش از 50 درصد آنها منجر به عملیات می شود.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار