عضو شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه تمام تلاش شورای پنجم برای ارائه خدمتی بایسته به تاکسیرانان خواهد بود، گفت: تاکسیرانی مشهد باید از تکنولوژی روز جهان استفاده نمایند.
کد خبر: ۵۱۳۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶ 23 October 2017
به گزارش تابناک : امیر شهلا عضو شورای اسلامی شهر مشهد شب گذشته در آیین تجلیل از پیر غلامان تاکسیران مشهد که در تالار شهر برگزار شد، اظهار کرد: تاکسیرانان پیشانی شهرداری مشهد هستند و زائران و مجاوران در اولین محل، خدمات شهرداری مشهد و همچنین میهمان‌نوازی، مهربانی و سخاوت مردم مشهد را در عملکرد شما تاکسیرانان دیده و آن را درک و لمس می‌کنند.
وی افزود: خانواده تاکسیرانی مشهد دارای ۱۳ هزار خودرو و بیش از ۲۵ هزار نفر است که با اعضای خانواده آن‌ها جمعیتی ۱۰۰ هزارنفری را تشکیل می‌دهید که این خود سرمایه انسانی بزرگی است.
عضو شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: از مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد برای توجه ویژه به منابع انسانی سازمان به‌عنوان اصلی‌ترین سرمایه‌های انسانی شهرداری مشهد قدردانی می‌کنم.
شهلا ادامه داد: اینکه ۱۲ هیئت بزرگ مذهبی با حضور بیش از ۶۰۰ نفر در مجمع سازمان تاکسیران برای ارادت به عصمت و طهارت هفته‌ای یک‌بار دورهم جمع می‌شوند، بسیار جای خوشحالی دارد چراکه این اقدام قطعاً سبب نزدیک شدن خانواده بزرگ تاکسیرانی به یکدیگر می‌شود.
وی گفت: ما هم در شورای شهر مشهد قطعاً همه تلاش خود را خواهیم کرد تا خدماتی روان و امکاناتی بایسته البته با توجه به ملاحظات به خانواده تاکسیرانان ارائه دهیم.
شهلا در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به توسعه تاکسی اینترنتی در کشور و شهر مشهد اظهار کرد: دغدغه مهم در حوزه تاکسیرانی، تجهیز ناوگان تاکسیرانی به تکنولوژی روز جهان است.
رئیس شورای شهرستان مشهد اضافه کرد: امروز اینترنت در زندگی شاید به‌اندازه نان مهم شده است و ورود آن به فضای حمل‌ونقل درون‌شهری می‌تواند یک تهدید و یک فرصت باشد. چراکه اگر هم‌پای این تکنولوژی پیش نرویم قطعاً این دانش ما را در خواهد نوردید و چنانچه با دانش و تکنولوژی همراه شویم قطعاً با اعتمادی که مردم به تاکسی مشهد به‌عنوان سرمایه و اعتبار اجتماعی دارند در خدمات‌رسانی بیشتر کمک خواهد کرد.
وی گفت: امیدوارم با درایت هیئت‌مدیره و مدیرعامل سازمان از این فرصت تاریخی استفاده شود تا در نهایت تاکسیرانان خدماتی روان، ارزان، با کیفیت و البته با احترام به زائر و مجاور ارائه کنند.






منبع : شبستان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار