بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: در حال حاضر بازیکن و ستاره خوبی در استقلال و پرسپولیس وجود ندارند که خیلی تاثیرگذار باشد،
کد خبر: ۵۱۳۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷ 23 October 2017
به گزارش تابناک : علیرضا نیکبخت واحدی درخصوص دربی استقلال و پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر و اینکه کدام تیم پیروز از میدان خارج می‌شود ، اظهار داشت: دربی همیشه شرایط خاص خودش را داشته ، یکی از بازی‌ها مهم و خاص لیگ است، درست است حتی بعضی بازی‌های دربی بدون گل به پایان رسیده اما همیشه جذاب و پرتنش بوده، ربطی هم ندارد که  کدام تیم در بالا یا پایین جدول قرار دارد، به نظرم همه بازیکنان تلاش می‌کنند در این بازی تاثیرگذار باشند و هر بازیکنی که موفق شود می‌تواند یکسال بیمه باشد. من به شخصه دوست دارم که استقلال پیروز از میدان خارج شود و آروز می‌کنم هواداران استقلال بعد از این بازی خوشحال شوند.
وی در ادامه درخصوص شرایط استقلال با سرمربیگری شفر نیز اظهار داشت: خیلی طول می‌کشد تا استقلال به شرایط اولیه و ایده‌آل خودش برگردد. به نظرم شفر سرمربی بسیار خوبی است، بازی اول زیاد استقلال با شفر خوب نبود اما بازی با نساجی نشان داد که استقلال خیلی فرق کرده، خوب ظاهر شد و من اعتقاد دارم که استقلال روز به روز بهتر می‌شود.
وی در ادامه درخصوص اینکه چه صحبتی با بازیکنان دو تیم دارد و چقدر مهم است که بازیکنان با روحیه خوب در این مسابقه حاضر شوند اظهار داشت: این بازی ۶ امتیاز دارد، در حال حاضر بازیکن و ستاره خوبی در استقلال و پرسپولیس وجود ندارند که خیلی تاثیرگذار باشد. شاید بازیکن در لیگ خوب بازی کند اما دربی‌باز نباشد. به نظر من دربی دیگر دربی‌های همیشگی نیست، جذابیت خاصی ندارد و هر سال هم بدتر می‌شود، در واقع بوی خاص دربی را ندارد. چرا که ستاره‌ها در تیم ‌ها وجود ندارند و این شرایط را سخت کرده و شاید کمی از جذابیت دربی کاسته است.





منبع : 11نیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار