نایب رئیس هیئت والیبال استان مازندران گفت: فاطمه شعبان خمسه مربی تیم ملی والیبال بانوان ایران با توافق کامل هدایت تیم والیبال بانوان استان مازندران را برعهده گرفت.
کد خبر: ۵۲۲۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶ 11 November 2017
به گزارش تابناک : زهره اعتمادی اظهار داشت: خمسه از مربیان با دانش والیبال بانوان کشور بوده که در کادر فنی تیم ملی حضور دارد و تجربه‌های بالای او می‌تواند برای تیم بهنمیرمازندران در رقابت‌های لیگ برتر مفید باشد.
وی افزود: مسئولان این تیم درتلاش برای جذب بازیکنان مستعد بومی و بازیکنان مطرح مازندرانی که در سال‌های گذشته در دیگر تیم‌های لیگ برتری حضور داشتند، هستند.
نایب رئیس هیئت والیبال مازندران در امور بانوان خاطرنشان کرد: هدف باشگاه بهنمیر مازندران در سالجاری ایجاد زیر ساخت‌های لازم برای فعالیت بانوان است تا با حضور بازیکنان جوان ومستعد خود و کادرفنی خوب، از تیم‌های شگفتی‌ساز در لیگ برتر ایران، مطرح باشد.
اعتمادی گفت: هیئت والیبال مازندران در سال‌های اخیر توجه و تلاش‌های خوبی برای جذب حامیان مالی و دعوت از سرمایه‌گذاران توانمند استان برای حضور تیم‌های مردان و زنان استان در سطح اول والیبال باشگاه‌های کشور داشته است.
وی اضافه کرد: هیئت والیبال امسال در کنار تیم والیبال بهنمیر به عنوان تنها نماینده مازندران خواهد بود و در حد توان خود برای پیشرفت این تیم کمک خواهد کرد.
به گزارش تسنیم مازندران پس از دوری هشت ساله از سطح اول والیبال بانوان باشگاه‌های کشور، با انتخاب فاطمه شعبان خمسه مربی تیم ملی والیبال بانوان کشور، بازگشت هیجانی را آغاز کرد. آخرین حضور تیم مازندران در لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه‌های کشور با تیم نفت محمودآباد درسال 1388 بوده است.
مازندران پس ازاین سال‌ها به دلیل حمایت نکردن بخش‌های دولتی و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از تیمداری بانوان در لیگ برتر والیبال به علت نداشتن پخش تلویزیونی، حاضر به تیمداری در سطح اول والیبال باشگاه‌های کشور نشدند.
شانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران جام شهید محسن حججی اواخر آبان ماه آغاز می‌شود.
در پانزدهمین دوره این مسابقات که سال گذشته با عنوان جام شهدای منا و با حضور هفت تیم و در ادامه با انصراف یکی از تیم‌ها شش تیمی برگزار شد، تیم‌های بانک سرمایه، ذوب آهن اصفهان، دانشگاه آزاد، سایپا تهران، پارس شیراز و شهرداری تبریز رتبه‌های اول تا ششم را به دست آوردند.







منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار