رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی اعلام کرد: پیش بینی ها از افزایش آلاینده های هوا و ماندگاری هوای سرد در استان در روزهای آینده حکایت دارد.
کد خبر: ۵۲۵۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷ 16 November 2017
به گزارش تابناک : یحیی قاینی پور روز پنجشنبه افزود: طبق بررسی نقشه ها و مدل های هواشناسی جوی به نسبت پایدار و بدون تغییرات گسترده برای استان خراسان رضوی طی چند روز آینده پیش بینی شده است.
وی بیان کرد: بر این اساس ماندگاری هوای سرد تا اواسط هفته آینده به ویژه در شب ها و بعد از شهادت امام رضا (ع) در مشهد و دیگر شهرستان های خراسان رضوی ادامه دارد.
وی خاطر نشان کرد: از فردا آلاینده های جوی در خراسان رضوی به ویژه در شهرهای بزرگ این استان به علت وضعیت پایداری هوا افزایش می یابد.
قاینی پور با بیان اینکه بیشینه دما در خراسان رضوی طی روزهای آتی چند درجه افزایش می یابد، گفت: بیشینه دمای امروز مشهد 15 درجه سلیسوس پیش بینی شده است که در روزهای آینده هر روز یک درجه افزایش یافته و روز یکشنبه آتی به 18 درجه سلسیوس افزایش خواهد یافت.
وی با اشاره به کاهش دمای شبانه در مشهد افزود: کمینه دمای امشب مشهد چهار درجه سلسیوس است که به تدریج کاهش یافته و در یکشنبه شب به صفر درجه سلسیوس می رسد.
رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی اظهار کرد: کمینه دمای هوای مشهد طی شب های آتی در مناطق سردسیر به زیر صفر می رسد.
فریمان با دمای سه درجه زیر صفر و سرخس با دمای 18 درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در طول 24 ساعت گذشته بوده اند.
در این مدت بیشترین شدت وزش باد در شهرستان سبزوار با سرعت 36 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار