جلسه هماهنگی شرکت بیمه "ما" با حضور بیش از 30 کارگزار رسمی بیمه فعال در خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۷۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳ 20 November 2017
به گزارش تابناک : در راستای اجرای برنامه های بازاریابی و توسعه فروش بیمه "ما" در خراسان رضوی جلسه ای پویا و صمیمی میان رییس و معاونین این شعبه با کارگزاران فعال و قوی خراسان رضوی در محل هتل آسیا برگزار شد و مقرر شد این ارتباط به صورت مستمر و با برنامه ریزی مدون ادامه یابد.
در ابتدای این نشست بابک زواررضا رییس شعبه مشهد بیمه "ما" ضمن معرفی شایسته از عملکرد قابل قبول این شرکت در مدت فعالیت در خراسان رضوی، به بیان توانمندی های شعبه مشهد در پرداخت خسارت و سرعت عمل واحد های صدور به ویژه محصول استراتژیک بیمه "ما" یعنی بیمه های جام زندگی و مهر پرداخت.
در ادامه فرامرز بیاتی معاون فنی شعبه مشهد بیمه "ما" به نقاط قوت این شرکت در ابعاد فنی پرداخت و در فضایی دوستانه به پرسش های اعضا انجمن کارگزاران خراسان رضوی پاسخ گفت.
افشین بزنگانی معاون بازاریابی و فروش و امور نمایندگان و کارگزاران شعبه مشهد بیمه "ما" نیز برنامه های این شرکت در حوزه توسعه و فروش را تشریح کرد و گفت:به منظور استمرار ارتباط میان شرکت بیمه "ما" و شبکه کارگزاران استان کلاس های آموزش و آشنایی با محصولات این شرکت به صورت منظم در محل شعبه مشهد برگزار خواهد شد.
در این جلسه سه نفر از انجمن کارگزاران استان ضمن اذعان به توانمندی های شرکت بیمه "ما" درخواست های خود مبنی بر ارتباط از طریق اتوماسیون اداری و در اختیار داشتن نسخه های محدودی از نرم افزار فناوران جهت ارایه نرخ و شرایط را مطرح کردند.





منبع : نوآوران 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار