رئیس شورای شهر قزوین:
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین از اختصاص جلسه دیگری برای بررسی طرح کمربندی شرقی قزوین با حضور كارشناسان استانداری، نظام مهندسی و راهورخبر داد.
کد خبر: ۵۳۳۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰ 03 December 2017
به گزارش  تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین حکمت‌الله داوودی در کمیسیون حمل و نقل و امور زیربنایی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح، می‌توان دوطرف رودخانه را به شکل کنارگذر بازسازی کرد، چراکه بخشی از رودخانه به شهر متصل است، از سوی دیگر می‌توان برای پراکندگی برخی نقاط رودخانه نیز برنامه‌ریزی کرد.

وی  افزود: در بخش اتصال به میدان مینودر، باید طرح جداگانه‌ای توسط مشاور تهیه شود تا خودروها در میدان تداخل نداشته باشند و با اجرایش ترافیک به وجود نیاید.
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: لازم است تا جلسه دیگری برای بررسی بیشتر این طرح با حضور کارشناسان خبره از استانداری، نظام مهندسی و کارشناسان راهور اختصاص داده شود.

داوودی عنوان کرد: همچنین برای به سرانجام رساندن پروژه تقاطع غیر هم‌سطح امام رضا (ع) و ادامه اتصال آن به میدان دفاع مقدس طی هفته جاری جلسه‌ای در قالب کمیسیون تلفیق حمل و نقل، عمران و املاک برگزار شود تا تکلیف تملک 700 متر باقیمانده مشخص شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار