عضو شورای شهر قزوین:
عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: 73 دوربین نظارت تصویری مرکز کنترل ترافیک در سطح شهر قزوین فعال است که در مواقع ضروری حوادث به تمام دستگاه‌های اجرایی اعم از حفاظتی، نظارتی و مراجع قضایی کمک می‌کند.
کد خبر: ۵۳۴۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸ 05 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از  خبرگزاری فارس از قزوین، احد چگینی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، اظهار داشت: 73 دوربین نظارت تصویری مرکز کنترل ترافیک در سطح شهر قزوین فعال است که در مواقع ضروری حوادث به تمام دستگاه‌های اجرایی اعم از حفاظتی، نظارتی و مراجع قضایی کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه نگهداری دوربین‌های نظارت تصویری به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان هزینه‌بر است، اضافه کرد: بانک‌ها برای تأمین هزینه‌ها، 200 هزار تومان بابت ارائه تصاویر و فیلم ذخیره این دوربین‌ها از شهروندان دریافت می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین یادآور شد: ماهانه یک میلیون تومان بابت تامین نگهداری 73 دوربین نظارتی، کارهای عمرانی، هزینه‌های مصرفی، تجهیزات و نیروی انسانی صرف می‌شود.

چگینی عنوان کرد: مرکز کنترل ترافیک شهرداری قزوین درخواست کرده به منظور تأمین قسمتی از هزینه‌های یاد شده در دو ساعت نخست ارائه تصاویر و فیلم دوربین‌های نظارتی مبلغ 95 هزار تومان و ساعت‌های بعدی پنج هزار تومان از متقاضیان دریافت شود.

این عضو شورا بیان کرد: شهروندان قزوینی بازگشایی مسیر بازارچه مروارید در ضلع غربی میدان و استخر آریان جنب بازارچه صدف را از شهرداری قزوین درخواست کردند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین مطرح کرد: شهروندان قزوینی سه سال است که برای بازگشایی مسیر باز شده پیگیری‌هایی لازم را انجام می‌دهند.

چگینی با بیان اینکه در بازگشایی این مسیر کارشناسان مربوطه باید بازدید میدانی داشته باشند تا تصمیمات لازم را در این خصوص اتخاذ کنند، یادآور شد: این بازگشایی با هدف کاهش خسارت‌ها در مواقع حادثه همانند آتش‌سوزی و دسترسی آسان مردم انجام می‌شود.

وی به خیابان شهدا اشاره کرد و گفت: گردشگران برای بازدید آثار تاریخی و همچنین ازدحام مردم در بازارچه برای خرید کردن موجب شلوغ شدن این خیابان می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه سرویس‌های بهداشتی مسجد جامع و طاق بهلول بعد از نماز تعطیل است، اذعان کرد: مردم سپه به دلیل تردد بسیار در خیابان با کمبود سرویس بهداشتی مواجه هستند و از شهرداری درخواست رفع این مشکل را دارند.

چگینی اضافه کرد: در رفع کمبود سرویس بهداشتی در خیابان سپه، مقرر شده ماهانه دو میلیون تومان به دو نفر داده شود تا مسؤولیت این سرویس‌ها را اعم از نظافت و تأمین امنیت برعهده گیرد تا این مشکلات برای گردشگران و اهالی محله سپه و کسبه‌ها برطرف شده و دیگر شاهد آن‌ها نباشیم.

این عضو شورا ارائه خدمات شهری به شهروندان قزوینی را از وظایف ذاتی مجموعه مدیریت شهری تصریح کرد و افزود: این خدمات باید به گونه‌ای ارائه شود تا بتوانیم رضایتمندی همه قشرهای مختلف مردم را به دست آوریم.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: شهروندان بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی مجموعه مدیریت شهری است و باید مسؤولان این نهاد با برنامه‌ریزی دقیق در رفع مشکلات آن‌ها گام‌های بسزایی بردارند.

چگینی به تجلیل از ورزشکاران اشاره کرد و گفت: این تجلیل نباید فقط مختص این گروه باشد بلکه باید از همه نخبگان و هنرمندان صورت گیرد.

وی گفت: باید از ورزشکارانی تجلیل به عمل آید که اسامی آن‌ها را اداره‌کل ورزش و جوانان ارائه می‌کند تا بی‌نظمی ایجاد نشود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار