مدير منطقه يک شهرداری قزوين گفت: واحد اجرائيات این منطقه در آبان ماه سال جاری از 60 ساخت و ساز و تعميرات غيرمجاز در سطح اين منطقه جلوگيری کرده است.
کد خبر: ۵۳۵۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ 09 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین، پیمان پژمانفرد اظهار داشت: واحد اجرائیات منطقه یک شهرداری قزوین علاوه بر جلوگیری از ساخت و ساز های غیرمجاز در سطح منطقه، نسبت به دریافت 23 حکم قضایی برای ممانعت از آن اقدام کرده است.

وی افزود: 6 مورد رفع خلاف به هنگام ساخت و ساز غیرمجاز، ارائه 147 فقره اخطاریه کتبی برای تعطیل کار، دریافت تعهد کتبی از چهار متخلف، جمع‌آوری وسایل 31 مختلف و استرداد 105 مورد از اجناس جمع آوری شده از دیگر اقدامات این واحد در آبان ماه به شمار می‌رود.

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین بیان کرد: در بازه زمانی یاد شده 17 پرونده به کمیسیون ماده صد ارجاع و 155 رأی کمیسیون ماده 100 ابلاغ شده و صدور 30 اخطار کتبی برای مغازه‌داران هم صورت گرفته است.

پژمانفرد خاطرنشان کرد: از 145 دستفروش هم تعهد دریافت شده و لوازم کار 155 دستفروش جمع‌آوری و پنج مورد از اجناس جمع‌آوری شده به خانه سالمندان و بهزیستی تحویل داده شده است.

این مسؤول تصریح کرد: دو دستگاه از خودروهای دستفروشان هم متوقف و 160 خودرو جریمه شده که بیانگر برخورد جدی واحد اجرائیات منطقه یک شهرداری قزوین با معضل دستفروشی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار