رییس هیات جودو، جوجیستو و کوراش خراسان رضوی از کسب عنوان نائب قهرمانی تیم جودو بانوان خراسان رضوی در رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان کشور خبر داد.
کد خبر: ۵۴۰۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷ 19 December 2017
به گزارش تابناک : حسین محمودی رییس هیات جودو، جوجیستو و کوراش خراسان رضوی گفت: رقابت‌های تیمی قهرمانی جودو بانوان بزرگسال کشور با شرکت ۱۲ تیم، ۲۷ آذر ماه در بهشهر مازندران پایان یافت.


وی با اشاره به حضور تیم بانوان استان با ترکیب جودوکاران رده سنی جوانان خود در این رقابتها، افزود: تیم خراسان رضوی در یک مبارزه نزدیک در فینال این مسابقات با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل لرستان شکست خورد و به مقام نائب قهرمانی کشور دست یافت.

محمودی ادامه داد: نمایندگان استان در دیدار نخست با پیروزی مقتدرانه ۵ بر صفر مقابل کرمان به دیدار نیمه نهایی رسید و پس از آن با برتری ۳ بر ۲ مقابل همدان به دیدار فینال راه یافت.

رییس هیات جودو، جوجیستو و کوراش خراسان رضوی با اشاره به عملکرد فنی مطلوب محیا اکبری و محدثه حسینی به عنوان پدیده‌های تیم استان خراسان رضوی در این رقابت‌ها گفت : کسب عنوان دومی تیم استان در رقابت‌های قهرمانی کشور و نتیجه نزدیک در فینال مقابل تیم قدرتمند لرستان، آینده‌ی درخشانی را برای بانوان جودوکار خراسان رضوی نمایان می‌کند.

وی افزود: قطعا با تلاش و پشتکار نیرو‌های مستعد و تمامی اهالی جودو بانوان می‌توان به موفقیت‌های درخشانتر جودوکاران خراسان رضوی در میادین مختلف امیدوار بود.

شایان ذکر است، بانوان جودکار استان در روز نخست این رقابت‌ها نیز موفق به کسب یک مدال طلا، یک نقره و ۴ برنز در بخش انفرادی شده بودند.





منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار