رییس اتحادیه میوه و تره بار یزد از افزايش 20 تا 30 درصدي قيمت ميوه‌هاي يلدايي يعني هندوانه و انار در شب یلدا خبر داد.
کد خبر: ۵۴۰۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲ 19 December 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ «حسین مشرف» در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به فرا رسیدن شب یلدا از افزایش قیمت میوه‌هاي يلدايي خبر داد و اظهار کرد: میوه انار و هنوانه به دلیل بیشترین فروش در این شب، با افزایش قیمت روبرو خواهد بود .

وی در مورد افزایش قیمت انار شب یلدا، گفت: انار درجه یک در شب یلدا از 5500 به 6000 تومان و انار درجه دو و درجه سه از 2000 تومان به 3000 تومان افزایش قیمت خواهند داشت که البته این قيمت‌ها مربوط به میدان تره بار است و در هنگام عرضه به بازار تا 30 درصد افزایش خواهد يافت.

رییس اتحادیه میوه و تره بار در مورد افزایش قیمت هندوانه نیز اعلام كرد: به علت سرمازدگي میناب و کاهش واردات هندوانه به استان، هندوانه از 1000 تومان به 1700 تومان افزایش قیمت خواهد داشت که این قیمت نیز مربوط به خرید در میادین تره بار است و در بازار با 20 درصد افزایش قیمت به فروش خواهد رسید .

وی با اشاره به تغییر مجدد این نرخ‌ها بعد از بازار شب یلدا، گفت: البته نرخ میوه با توجه به نوع میوه هر لحظه دچار تغییر و تحول مي‌شود ولي به دنبال کاهش تقاضاي پس از شب یلدا قطعاٌ كاهش قيمت‌ها را نيز شاهد خواهيم بود.

مشرف با تاكيد بر نظارت‌هاي ويژه بر بازار شب يلدا از سوي بازرسان اتحاديه و اتاق اصناف و همچنين سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، اظهار کرد: البته همشريان نيز مي‌توانند در صورت مشاهده تخلفاتي همچون گران‌فروشي، مراتب را از طریق تلفن‌های 35219763 و 35219768  گزارش دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار