نایب رئیس شورای شهر قزوین:
نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: تشکیل باشگاه ورزشی شهرداری قزوین بايد به عنوان زیر مجموعه سازمان فرهنگی ورزشی باشد و اعتبارات ورزشی باشگاه از بودجه فرهنگی_هنری جدا شود.
کد خبر: ۵۴۳۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶ 25 December 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، زهرا یوسفی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین ضمن تبریک چهارم دیماه، سالروز ولادت حضرت عیسی مسیح(ع) پیام‌آور توحید، صلح و مهربانی، سمبل صبر و شکیبایی و محبت به ستمدیدگان اظهار داشت: امیدوارم در پرتو معنویت وجودی این پیامبران اولوالعزم، شاهد جهانی سراسر صلح، آرامش و دوستی باشیم.

وی افزود: از ریاست شورا تقاضا دارم، با توجه به میلاد حضرت عیسی‌بن‌مریم(ع)، آغاز سال جدید میلادی و آغاز جشن‌های ژانویه، شرایطی را برای دیدار اعضای شورا و عرض تبریک و گفت‌وگو با این همشهریان که در کل استان، جمعیتی حدود 300 نفر و در قزوین حدود 70 نفر هستند، را فراهم کند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: قاسمی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین و همکارانشان به دلیل نمادهای زیبایی که در شهر به مناسبت یلدا کار کردند، کمال تشکر را دارم، چراکه موجب ایجاد شور و نشاط در مردم شد؛ حضور مردم در میادین و فیلم و عکس گرفتن آن‌ها نشانه رضایتشان از وجود المان‌های میادین شهر در شب یلدا بود.

یوسفی با اشاره به باشگاه ورزشی شهرداری قزوین مطرح کرد: پیشنهاد تأسیس این باشگاه به صورت لایحه از سوی شهرداری به شورا ارسال شد و در کمیسیون ورزش و سلامت بررسی و مورد تأیید قرار گرفت.

این مسؤول عنوان کرد: آنچه که در لایحه باشگاه ورزشی آمده، اساسنامه تیپی است که در کل کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد و در آن به مواردی همچون مکان باشگاه، طریقه تأسیس، میزان سرمایه نقدی(10 میلیون تومان از حساب شهرداری برای تأسیس)، سرمایه غیرنقدی (شامل اموال منقول و غیرمنقول همچون ماشین‌آلات، زمین، ساختمان و تأسیسات قابل استفاده که ازسوی شهرداری با رعایت مقررات و آیین‌نامه مالی شهرداری و سایر مقررات موضوعه و براساس ارزیابی کارشناس رسمی دادگستری به تأیید شورای شهر می‌رسد و دراختیار باشگاه قرار می‌گیرد) اشاره شده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین اضافه کرد: شهرداری مکلف است، ظرف 6 ماه بعد از تصویب اساسنامه، سرمایه فوق را به باشگاه تحویل دهد.

یوسفی خاطرنشان کرد: بعد از تأسیس باشگاه، ما باید از شهردار بخواهیم برنامه‌ریزی لازم در خصوص هیأت‌های ورزشی را مدنظر قرار داده و اعتبارات لازم آن را بررسی و برآورد کند و به شورا پیشنهاد دهند.

وی توضیح داد: این باشگاه باید زیرنظر سازمان فرهنگی_ورزشی فعالیت داشته و باید اعتبارات باشگاه مجزا از اعتبارات فرهنگی و هنری باشد و یکی از معاونان سازمان فرهنگی_ورزشی هم مسؤولیت اداره باشگاه را به عهده بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار