در راستای اشاعه فرهنگ زیست محیطی صورت گرفت
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: در راستای آموزش و اشاعه فرهنگ زیست محیطی بین ورزشکاران قزوینی، تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین این اداره‌کل و باشگاه فرهنگی ورزشی کاسپین امضا شد.
کد خبر: ۵۴۵۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹ 31 December 2017

 سیاوش شمسی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در قزوین اظهار داشت: تفاهم‌نامه فی مابین اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان قزوین و باشگاه فرهنگی ورزشی کاسپین با هدف آموزش و اشاعه فرهنگ زیست محیطی از مسیر قشر ورزشکار امضا شد.

وی گفت: در بین جامعه ورزشکاران، تعامل و همسویی با طبیعت وجود دارد و حفاظت از محیط زیست به دلیل تضمین بقای حیات وحش و حفظ زیبایی باشکوه آن به عنوان بزرگ‌ترین گردشگاه و ورزشگاه یک وظیفه است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین ادامه داد: باشگاه کاسپین ظرفیت بسیار خوبی دارد و ایجاب می‌کند از تمام این ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها در راستای حفظ محیط زیست استفاده کنیم.

شمسی‌پور یادآور شد: البته در بسیاری از ابعاد، همکاری و ارتباط تنگاتنگی مابین اداره حفاظت محیط زیست استان قزوین و تربیت بدنی و باشگاه فرهنگی ورزشی کاسپین وجود دارد و زمینه‌ها برای همکاری بسیار است و خوشحال هستیم که امروز آن را در قالب امضای تفاهم‌نامه در یک چارچوب قرار داده‌ایم.

این مسؤول مطرح کرد: براساس این تفاهم‌نامه در خصوص توسعه فرهنگ‌سازی محیط زیست در حال فعالیت هستیم و ایجاد شاخه زیست محیطی در باشگاه جهت جذب بیشتر مردم و ورزشکاران در حفظ و اهمیت محیط زیست، ارتقای سواد زیست محیطی برای ورزشکاران و زمینه‌سازی برای حضور ورزشکاران در مناطق تحت مدیریت به صورت عملی توصیه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار