با مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوين
آیين تجليل از داوطلبان سلامت از سوی دانشگاه علوم پزشکی قزوين با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوين در سالن اجتماعات دانشگاه بين‌المللی امام خمينی قزوين برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۶۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶ 02 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین،
آیین تجلیل از داوطلبان سلامت از سوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین برگزار شد.

منوچهر مهرام رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین در این آیین اظهار داشت: ثواب ‌این فعالیت‌ها و پیگیری‌ها ‌در کارنامه اعمال‌ شما ثبت می‌شود و این ارزشمند است.

وی افزود: کلید حل بسیاری از مشکلات حوزه سلامت، در تقویت دانش بهداشتی مردم و اصلاح شیوه زندگی آنان است.

سیدسعید اسکویی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین هم در این مراسم مطرح کرد: داوطلبان نقش بسزایی در افزایش سطح آگاهی، ایمنی و ارتقای سطح آمادگی عموم مردم در برابر زلزله و مخاطرات آن دارند.

وی با تأکید بر اهمیت آموزش عموم مردم در مواجهه با پدیده‎های طبیعی افزود: توانمندسازی مردم می تواند آمار مرگ و میر و درصد آسیب‎پذیری شهروندان را در بلایای طبیعی به شکل جدی کاهش دهد.

علیجانی مدیر مرکز مدیریت شبکه استان قزوین ‌‌با تقدیر از زحمات و فعالیت‌های داوطلبان سلامت در یک سال گذشته تقدیر کرد و گفت: حضور در همایش‌های سلامت‌محور، برنامه‌های سلامت‌محور ‌محله‌ما، فراگیری مهارت‌های زندگی و آموزش به مردم محله، حضور فعال در جشنواره‌های غذای سالم، صبحانه سالم، همکاری با مراکز بهداشت و درمان شهرستان‌ها، برگزاری غرفه‌های سلامت، کمک در غربالگری بیماری‌ها از قبیل ‌کنترل دیابت، فشارخون و غیره، مشارکت فعال در انجام امور خیر از قبیل کمک‌رسانی و جمع‌آوری اقلام مایحتاج مردم به مناطق زلزله‌زده از جمله اقدامات داوطلبان سلامت در این مدت بوده است.

گفتنی است، این مراسم با حضور یک هزار و 200 نفر از داوطلبان سلامت با برنامه‌های از قبیل نمایش، سرود، مسابقه و غیره برگزار شد و از داوطلبان برتر با اهدای هدایا و لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار