چمران:
رئیس سابق شورای شهر تهران با اشاره به اینکه هیچگاه نباید دستمان جلوی دشمنان دراز باشد گفت: درخواست کمک از دشمنان کاری بس اشتباه است و توقف و تأخیر در حرکت‌های علمی کشور ممنوع است.
کد خبر: ۵۶۱۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶ 06 February 2018

به گزارش تابناک یزد، مهدی چمران امشب در نخستین همایش مهندسین بسیجی و یادواره 54 شهید مهندس استان یزد که در سالن فرهنگسرای غدیر استان یزد برگزار شد با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: امام خمینی (ره) با شعار ما می‌توانیم انقلاب را به نتیجه رساند.

رئیس سابق شورای شهر تهران با اشاره به اینکه انقلابمان بر مبنای ما می‌توانیم شکل گرفت افزود: عده‌ای کارهایی در آن زمان انجام دادند ولی امام (ره) با اعتقادات راسخ مذهبی و مکتبی توانست انقلاب را به پیروزی برساند.

بنا به گزارش تسنیم یزد، نائب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کشور گفت: بسیاری از بزرگان کشور در آن زمان باور نمی‌کردند که انقلاب اسلامی با این شرایط و اوضاع داخلی کشور به پیروزی برسد.

وی با بیان اینکه انقلاب ما برای رسیدن به نتیجه، مدت زیادی را منتظر نبود تصریح کرد: انقلاب ما تقریباً پس از شش ماه به نتیجه اصلی خود دست یافت و با توجه به شهدای بسیار باز هم نسبت به انقلاب‌های دیگر کشورها قابل قیاس نیست چون هدف، ما می‌توانیم بود.

چمران خاطرنشان کرد: در زمان جنگ تحمیلی بر اساس فرمول‌های نظامی ایران نباید پیروز می‌شد و برآورد صدام درست بود زیرا کشمکش‌های آن زمان در کشور باعث می‌شد که محاسباتشان درست باشد و اما از آنجایی اعتقادات مذهبی و مکتبی ما، ما می‌توانیم بود پیروزی برای ایران شد.

رئیس سابق شورای شهر تهران اظهار داشت: در بدترین شرایط توانستیم کارهای ارزشمندی در کشور انجام دهیم و جنگ را در شرایط دشوار خود به نفع خودمان به نتیجه برسانیم.

نائب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کشور به پیشرفت‌های کشور پس از پیروزی انقلاب اشاره کرد و افزود: پس از پیروزی انقلاب جوانان انقلابی کشور با تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب به سمت پیشرفت در زمینه‌های مختلف رفتند و بحمد الله نیز در تمام زمینه جز سرآمدهای جهان هستیم.

وی با اشاره به اینکه دست‌یابی به انرژی هسته‌ای زمانی انجام گرفت که در تحریم بودیم افزود: این در حالی بود که همه‌جانبه تحریم بودیم اما با شعار ما می‌توانیم توانستیم که به آن دست‌یابیم.

چمران با تأکید بر اینکه توان ما می‌توانیم را نباید اجازه دهیم که از کار بیفتد اظهار داشت: باید این حرکت را که مرهون رهنمودهای مقام معظم رهبری دانسته و قدر بدانیم و ادامه دهیم تا در تمام عرصه‌ها در بین جهانیان از سرآمدها باشیم.

رئیس سابق شورای شهر تهران با اشاره به اینکه مهندس بسیجی در عرصه‌های مختلف باید پیشتاز و پیشگام باشد گفت: نباید دستمان جلوی دشمن دراز باشد چون دشمن هدفش نابودی جمهوری اسلامی ایران است پس هیچگاه نباید توقع کمک از دشمنانمان داشته باشیم.

نائب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کشور خاطرنشان کرد: با اتحاد و انسجام باید به جایی برسیم که تمام مشکلات کشور را حل و بدانیم که چشم دوختن به خارج از کشور کاری بس اشتباه است.

وی با بیان اینکه کار مهندسین در این شرایط کشور سخت است گفت: اگر جلو نرویم با مشکلات بسیاری روبه رو می‌شویم ولی باید با تمام توان در زمینه علمی و تکنولوژی جلو رفته و از توقف جلوگیری کنیم.

چمران با تأکید بر اینکه کُند حرکت کردن، توقف و تأخیر در حرکت‌های علمی کشور ممنوع است اظهار داشت: باید با فرهنگ شهادت و شهادت‌طلبی در تمام عرصه حرکت کنیم و تا بتوانیم به اهداف عالی انقلاب دست‌یابیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار