مسئول بسیج ورزشکاران خراسان‌رضوی گفت: برنامه "دوره توانمندسازی فرهنگی مربیان ورزشی" توسط بسیج ورزشکاران خراسان‌رضوی در ۴ محور مختلف برگزار شد.
کد خبر: ۵۶۳۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷ 07 February 2018

به گزارش تابناک : سیدعلی حسین‌زاده اظهار داشت: سازمان بسیج ورزشکاران با هدف گسترش فرهنگ معنویت در بطن ورزش فعالیت داشته و به‌دلیل تدابیر عالی متولیان بسیج و برگزاری برنامه‌های مختلف، سال 96 سال بسیار مطلوبی شناخته شده و مهم‌ترین اقدامات بسیج استان، برگزاری برنامه با عنوان دوره توانمندسازی فرهنگی مربیان ورزشی در چهار محور است.

مسئول بسیج ورزشکاران خراسان‌رضوی گفت: محور سبزوار با شرکت نیشابور، خوشاب و شهرستان‌های اطراف آن، محور بردسکن با حضور گناباد، تربت‌حیدریه، خلیل‌آباد و نظایر آن در این شهرستان، محور تربت‌جام با شرکت تایباد، خواف، فریمان، سرخس و مانند این‌ها و محور مشهد با حضور قوچان و چناران چهار محور این برنامه را تشکیل دادند.

حسین‌زاده خاطرنشان کرد: این دوره با هدف ارتقاء معنویت فرهنگی و اخلاق انجام شد، موضوع نخستین درس آن، اخلاق و راهبردهای اسلامی در حوزه ورزش بوده و درس دوم در ارتباط با بحث آتش به اختیار در فرهنگ در ورزش برگزار شد، همچنین سومین درس این کلاس‌ها، با موضوع مربیان صالحین بسیج ورزشکاران شکل گرفت.

وی تصریح کرد: بسیج ورزشکاران خراسان‌رضوی به دنبال اضافه کردن بحث گرایش به انقلابی‌گری و آشنایی با سیره حضرت امام و سایر موارد منجر به تداوم انقلاب بوده و هدف این سازمان، فعالیت بیشتر جهت آشنایی بهتر جوانان و نوجوانان با انقلاب است.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار