مدیرعامل باشگاه استقلال درباره عملکرد مدیران سابق این باشگاه واکنش نشان داد.
کد خبر: ۵۶۹۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳ 22 February 2018

به گزارش تابناک : افتخاری در مورد انتقاد هایى که شخصا به او وارد مى شود بیان کرد :

اگر این افراد در کنار ما باشند مى بینند که ما ٢۴ ساعت در حال انجام کار هستیم.

افتخارى در مورد عکسى که هنگام خواب در فرودگاه از وى منتشر شده است، بیان کرد:

این عکسى نشان مى دهد که یک فرد از صبح تا شب بیدار بوده است و حالا هم یک استراحت کوتاه داشتم .در هر صورت ما هم انسان هستیم و هر انسان عاقلى باید ٨ ساعت در روز بخوابد. یعنى من ١۵دقیقه هم نمى توانم بخوابم؟! باز هم مى گویم افرادى خواب بودند که ١٠ سال بدهى روى دست این باشگاه گذاشتند نه من.

افتخاری افزود:

در این ٢ سال به اندازه ١٠ سال آنها کار کردم .بهتر است بررسى کنند و بپرسند از مربیان و بازیکنانى که سال هاى سال پول خود را نگرفتند و تازه دارند براى دریافت پول هاى خود اقدام مى کنند صحبت کنند تا متوجه همه مطالب شوند. اینکه تغییراتى را در زمان حساس انجام دادیم کار ساده اى نبود. ما بتوانیم این کار را انجام دهیم و تیم را از موقعیت بحرانى خارج کنیم. من توجهى به موضوعی ندارم.هوادار حق دارد از باخت تیمش گله کند اما توهین کردن صحیح نیست چرا که من نمى بخشم و به خدا مى سپارم.

افتخاری در مورد بازى استقلال برابر الهلال و اردوى این تیم در خارج از ایران گفت:

ما برنامه ریزى خوبى را براى بازى هاى آسیایى انجام دادیم و اردویى که در قطر زدیم فرصت خوبى براى بازیکنان و شفر بود تا تیم را آماده کنند. خوشبختانه تیم از لحاظ روانى و فنى در شرایط خوبى قرار گرفت. با وجود اینکه این اردو هزینه داشت اما برای کسب نتیجه لازم بود و خوشبختانه در بازی شب گذشته تیم موفق عمل کرد و به پیروزی رسید که امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.

او ادامه داد :

در حال حاضر در شرایطى هستیم که بهتر است به باشگاه استقلال کمک شود تا از این فرصت بدست آمده استفاده کند و امسال در آسیا مقام خوبى را براى کشورمان کسب کند.

افتخارى مدیرعامل باشگاه استقلال درباره بحث پاداش استقلالى ها پس از برد مقابل الهلال بیان کرد :

من در عمان قول پاداش را دادم .قبل از العین پاداش بازیکنان را مى دهم.

 

 

 

منبع : پارس فوتبال 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار