شهردار یزد با بیان این‌که شهرداری اولین خاکریز مطالبات مردم است، گفت: راه‌اندازی مجمع خیرین شهرساز در استان یزد یکی از موثرترین راهکارهای جذب سرمایه گذار و مشارکت عمومی مردم برای توسعه بیش از پیش است.
کد خبر: ۵۷۰۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹ 24 February 2018

«مهدی جمالی‌نژاد» با بیان این‌که شهرداری یزد به دنبال احیا و فعال کردن بافت تاریخی و فرهنگی شهر یزد است،‌ اظهار کرد: با توجه به این‌که بافت تاریخی یزد عنصر اصلی و نماد فرهنگی کویرنشینان دارالعباده محسوب می‌شود، حفظ و حراست از این مهم ضروری است.

وی با اشاره به ضرورت راه‌اندازی مجمع خیرین شهر‌ساز در استان، افزود: ساماندهی آسیب‌های اجتماعی که ناشی از عدم مدیریت منابع شهری و حاشیه نشینی است،‌ می‌تواند به عنوان یکی از وظایف مجمع خیرین شهرساز تعیین شود.

شهردار یزد در ادامه با نقش خیریت یزدی را در حوزه مختلف را اجتناب ناپذیر دانست و بیان کرد: توسعه بیش از پیش شهر و ارتقای ارائه سطح خدمات به همشهریان مستلزم جذب مشارکت عمومی به ویژه خیرین است.

جمالی‌نژاد با اشاره به دستاوردهای اخیر شهرداری یزد در زمینه مدیریت شهری و تدوین برنامه‌های توسعه‌ای،‌گفت: جذب سرمایه گذاران خرد و کلان از نقاط مختلف کشور برای توسعه و افزایش آبادنی یزد از جمله دستاوردهای اخیر این نهاد اجتماعی و فرهنگی در استان است.

این مقام مسئول تصویب مصوبات اجرایی در جلسه بازآفرینی شهری که در راستای ثبت جهانی یزد انجام شده است را از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار شهرداری عنوان کرد و افزود: جنس اقدامات شهری و توسعه شهرداری یزد رضایت بخش است.

وی با بیان این‌که جنس اقدامات شهرداری برای توسعه بیش از پیش مثل دارو عمل می‌کند، تأکید کرد: مسائل شهری به گونه‌ای هستند که پس از رفع مشکلات می‌توانیم شیرینی ثمره تلاش خود را بچشیم .

شهردار یزد در پایان با تأکید بر این‌که شهرداری اولین خاک‌ریز مطالبات مردم است، گفت: با توجه به این‌که مردم شهرداری را نزدیک‌تر به خود مشاهده می‌کنند به تبع انتظاراتشان بالا می‌رود و همه بدانند که کار شهرداری تعطیل بردار نیست و تلاش همگانی و مستمر را برای پویایی و سرزندگی شهر می‌طلبد .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار