مدیر آموزش و پرورش آبیک:
مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک گفت: تمام تلاش و همت اداره آموزش و پرورش با توجه به تهاجم فرهنگی مختلف دشمن علیه نوجوانان این است که بتواند دانش‌آموزان را در فضای امن و سالم تربیت کند.
کد خبر: ۵۷۳۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰ 03 March 2018

 به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، علیرضا اینانلو در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر آبیک در مسجد ولیعصر (عج) اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در مقطعی معاونت پرورشی و امور تربیتی که یادگار شهیدان رجایی و باهنر بود در آموزش و پرورش تشکیل شد.

وی افزود: هدف از تشکیل این معاونت پرورشی و امور تربیتی پرورش نیروهای جوان با آداب و معاشرت اسلامی و آگاهی بیشتر در این زمینه بود تا بتوانند دانش‌آموزان خوبی را تربیت کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک ادامه داد: یکی از اقدامات بسیار مهم در حوزه پرورشی کاروان نماز است که در روزهای شنبه هر هفته به همراه معاون پرورشی و دیگر کارشناسان در نماز ظهر و عصر هر مدرسه شرکت می‌کنیم.

اینانلو اضافه کرد: از اقدامات دیگر معاونت پرورشی برگزاری مسابقات مهم در حوزه قرآن، عترت، حجاب، ورزش و مشاوره‌ای است که رتبه‌های خوبی هم در استان قزوین و کشور توسط دانش‌آموزان و فرهنگیان کسب شده است.

وی خاطرنشان کرد: اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور که وجب به وجب مناطق عملیاتی عطر شهدا می‌دهد از دیگر برنامه‌های حوزه معاونت پرورشی است که دانش‌آموزان شهرستان آبیک از شرکت در اردوی راهیان غرب کشور راضی بودند که از فرمانده سپاه ناحیه امام صادق (ع) شهرستان آبیک برای برگزاری این اردو قدردانی می‌شود.

این مسؤول اذعان کرد: تمام تلاش و همت اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک با توجه به تهاجم فرهنگی مختلف دشمن علیه نوجوانان و به انحراف کشیدن آنان این است که بتواند دانش‌آموزان را در فضای امن، بهتر و سالمی تربیت کرده و دشمنان را مأیوس سازد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک افزود: با توجه به تحصیل حدود 16 هزار دانش‌آموز در شهرستان آبیک اداره آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌تواند در تزکیه و تربیت اسلامی دانش‌آموزان گام بردارد بنابراین از تمام ارگان‌ها، روحانیان و خانواده‌های معظم شهدا درخواست می‌شود آموزش و پرورش را در این زمینه یاری رسانند.

اینانلو ادامه داد: در هر فرصت مناسب به همراه دانش‌آموزان و فرهنگیان در بیوت خانواده‌های شهدا حضور یافته و از سخنان آنان بهره لازم را می‌بریم.

*برگزاری جشن نیکوکاری در آبیک

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آبیک هم پیش از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به 14 اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد به فرمان امام خمینی (ره) در سال 57 اذعان کرد: گره گشایی از کار نیازمندان، دستگیری از آنان و انفاق از وظایف کمیته امداد است.

حیدری کمیته امداد را پل ارتباطی بین نیازمندان و متمولان دانست و افزود: بخشی از اعتبارات برای کمک به نیازمندان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد، توسط دولت و بخش دیگر هم توسط مردم خیّر و انسان‌دوست تامین می‌شود.

وی ادامه داد: تلاش و سیاست کمیته امداد توانمند و خودکفا کردن خانواده‌های تحت پوشش است که پرداخت تسهیلات، اشتغال، کارآفرینی و خدماتی همچون تهیه مسکن، مخارج ازدواج و غیره از جمله اقدامات کمیته امداد برای تحقق این امر بوده است.

این مسؤول با اشاره به برگزاری جشن احسان و نیکوکاری در نیمه دوم اسفندماه همزمان با سراسر کشور اضافه کرد: این جشن 16 اسفند در مدارس، 17 اسفند در پایگاه‌های ثابت و سیار و 18 اسفند در میعادگاه‌های نماز جمعه شهرستان آبیک برگزار می‌شود تا با کمک مردم نوع‌دوست لبخندی بر روی ولی‌نعمتان کمیته امداد بنشیند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار