رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اردکان گفت: تاکنون بیش از 5 هزار نفر از مسافران نوروزی در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان اردکان اسکان داده شدند.
کد خبر: ۵۸۳۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰ 26 March 2018

حجت‌الاسلام سید مهدی سیدی ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در 7 امامزاده و بقعه متبرکه شهرستان اردکان گفت: این طرح در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و ترویج باورهای دینی و سبک زندگی اسلامی ایرانی در حال برگزاری است.

وی افزود: در این طرح با برپایی خیمه‌های معرفت برنامه‌های مختلفی مانند اقامه نماز جماعت، مشاوره، پاسخ به سؤالات شرعی، غرفه‌های ویژه کودک و نوجوان، حجاب و عفاف، عرضه محصولات فرهنگی، غرفه شهدا و چندرسانه‌ای برای مسافران نوروزی اجرا می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اردکان گفت: از ابتدای شروع طرح آرامش بهاری تا پایان چهارمین روز از فروردین‌ماه بیش از 5 هزار نفر از مسافران نوروزی در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان اردکان اسکان داده شدند و از خدمات رفاهی این اماکن استفاده کرده‌اند.

وی اظهار داشت: در این مدت بیش از هزار و 550 نفر از امکانات غرفه کودک استفاده کرده‌اند و بیش از 270 نفر هم از خدمات مشاوره‌ای و بیش از 300 نفر از خدمات غرفه چندرسانه‌ای و محتواهای مناسب بهره‌مند شده‌اند.

سیدی در پایان با اشاره به اینکه طرح آرامش بهاری تا 14 فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت گفت: 37 نفر از خادمان ثابت و افتخاری وظیفه خدمات‌رسانی مناسب به مسافران نوروزی را بر عهده‌دارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار