رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهریز گفت: از 27 اسفند ماه 1396 تا پایان روز پنجم فروردین‌ماه، ۲۵ هزار گردشگر داخلی و خارجی از آثار و بناهای تاریخی، فرهنگی و طبیعی این شهرستان بازدید کردند.
کد خبر: ۵۸۳۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸ 26 March 2018

«علی اصغر صمدیانی» افزود: این افراد از باغ جهانی پهلوانپور، کوه ریگ، سنگنگاره‎‎ های کوه ارنان، سرو کهنسال منگاباد، قلعه های سریزد، باغ دهوک و مهرپادین، موزه مردم شناسی و امامزادگان سید غیاث الدین، شاه صفی الدین و شمس الدین و غیره بازدید کردند.

وی ادامه داد: در این مدت سه هزار و 500 مسافر با مراجعه به ستاد اسکان مهریز پذیرش و در 12 مدرسه شهری و مناطق روستایی بخش مرکزی مهریز اسکان یافته اند .

این مسئول تصریح کرد: تاکنون سه هزار برگه نقشه راهنما و معرفی آثار تاریخی، طبیعی و فرهنگی شهرستان بین مسافران و میهمانان نوروزی توزیع شد و این کار تا پایان روز 13 فروردین ماه 1397 در چهار ایستگاه راهنمای گردشگران ادامه دارد.

صمدیانی یادآور شد: با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر برای نخستین مرتبه جشنواره فرهنگی هنری با حضور هنرمندان استان در ابتدای ورودی شهر در کناره اصلی و همچنین در حوالی روستای مزرعه شور تا پایان تعطیلات نسبت به اجرای برنامه فعالیت دارند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار