در گفتگو با تابناک بیان شد :
عزیزی : جشن نوروز گاه به همراه برنامه های  فرهنگی ،جشنواره غذاهای سنتی توسط اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان در محل باغ چشمه بلقیس برگزار می گردد.
کد خبر: ۵۸۳۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۱ 27 March 2018

در سه کیلومتری شهر چرام باغ چشمه بلقیس قرار دارد باغی کم نظیر که صدای پای آب و نغمه دلنشین پرندگان گوناگون وجلوه گری درختان متعدد وجویبارهای زیبا هر گردشگری را به میهمانی سایه سار بنیوهای عطر اگین خود وسروهای قد بر افراشته اش فرا میخواند جویبارهای طراحی شده وسایه سار درختان وسکوهای نشستن آن ائینه ای از شمال در جنوب خلق کرده و چرام را به نگین سبزی در جنوب کشور تبدیل کرده است.
 همزمان با تعطیلات نوروز این باغ زیبا میزبان تعداد زیادی از گردشگران و مسافران نوروزی است که مسئولان هم سعی دارند برای ایجاد فضایی با نشاط ، برنامه های متنوعی در محل این باغ برگزار نمایند.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان چرام در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد، گفت: نمایشگاه صنایع دستی و معرفی غذاهای محلی به همت اداره میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری چرام در محل کمپینگ ،رفاهی تفریحی چشمه بلقیس همراه با اجرای برنامه های فرهنگی ،موسیقی سنتی ، پخش فیلم کوتاه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهت استقبال از مسافرین و میهمانان نوروزی برگزار گردید و تا ۱۳ فروردین دایر می باشد.
امیر عزیزی افزود : در این نمایشگاه غرفه هایی از قبیل اثار صنایع دستی هنرمندان ،تولیدات و توانمندیهای روستاییان، معرفی البسه محلی و پخت نان و غذاهای سنتی برپا می باشد که از همه عموم مردم جهت بازدید از این نمایشگاه دعوت بعمل می اید .
وی در ادامه بیان کرد : در روز ۸ فروردین ساعت ۱۵ عصر  اجرای جشن نوروز گاه ،برنامه های  فرهنگی ،جشنواره غذاهای سنتی توسط اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان در محل نمایشگاه برگزار می گردد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار