کد خبر: ۵۸۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱ 07 July 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر گچساران گفت: زیرساخت‌های فرهنگی در محلات این شهرستان ایجاد می‌شود.

غلامرضا شکوهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گچساران با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر گچساران در سال 94، اظهار داشت: کمیسیون فرهنگی شورای شهر گچساران امسال اجرای برنامه‌های فرهنگ مختلف در سطح شهر و محلات مختلف را در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه این کمیسیون پیگیری و برطرف شدن مشکلات فرهنگی شهرستان را در اولویت کاری خود دارد، افزود: کمیسیون فرهنگی شورای شهر گچساران امسال در نظر دارد که کارها و فعالیت‌های فرهنگی بیشتری در سطح شهر اجرا کند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر گچساران از راه‌اندازی نمادی از امام‌زاده حضرت بی بی حکیمه خاتون(س) در ورودی این شهر ( محور شیراز – گچساران ) خبر داد.

شکوهی خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات مختلف با هیئت امناهای مساجد و حسینیه‌های محلات شهر برای پیگیری و برطرف شدن مشکلات فرهنگی در مناطق مختلف از دیگر برنامه‌های کمیسیون فرهنگی شورای شهر در سال 94 است.

وی از بررسی و پیگیری مشکلات کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گچساران خبر داد و افزود: در نظر داریم تا با برگزاری جلسات مختلف مشکلات کانون‌های مساجد در سطح شهر را بررسی و در راستای برطرف شدن مشکلات کانون‌ها برنامه‌ریزی کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر گچساران احداث کتابخانه‌های عمومی در محلات مختلف این شهر را از دیگر برنامه‌های این کمیسیون در سال 94 عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار