دبیر هیأت مدیره برج سلمان گفت: مراسم قرعه‌کشی‌ای که سه‌شنبه شب برگزار کرده‌ایم قانونی بوده و مجوز داشته است.
کد خبر: ۵۹۲۹۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴ 19 April 2018

به گزارش تابناک رضوی؛ محسن افشار اظهار کرد: طبق روالی که در خیلی از مجتمع‌های تجاری در سطح مشهد، کشور و دنیا وجود دارد ما هم برای خریداران خود هرماه یک دستگاه ماشین قرعه‌کشی می‌کنیم و مراسمی که سه شنبه شب در برج سلمان برگزار شد مراسم قرعه‌کشی بوده است. اینکه گفته می‌شود مراسم مربوط به افتتاح فروشگاه لباس زیر بوده، صحت ندارد.

وی ادامه داد: ما در این مراسم‌های قرعه‌کشی هر بار یک هنرمند را که مجوز دارد و از لحاظ قانونی مورد تایید است دعوت می‌کنیم و حتی آهنگ‌هایی که انتخاب می‌کنیم مجوز ارشاد را دارند. تاکنون حدود 10 مراسم برگزار کرده‌ایم واتفاق خاصی هم در آنها رخ نداده است.

دبیر هیأت مدیره برج سلمان در خصوص فیلم‌هایی که از این مراسم در فضای مجازی منتشر شده است، گفت: در مراسمی که حدودا 10 الی 12 هزارنفر آمده‌اند ممکن است یکی دو نفر هم کاری خلاف موازین جمهوری اسلامی انجام دهند اما ما مشکل خاصی را مشاهده نکردیم. فیلم‌ منتشر شده یک فیلم 10-20 ثانیه‌ای است که ممکن است هر کس با هر هدفی این فیلم را گرفته باشد اما این فیلم دلیل بر اینکه تمام افراد حاضر در جشن چنین کاری را انجام داده‌اند، نیست. خود اعضای هیأت مدیره برج سلمان افراد مذهبی‌ای هستند که با بی‌حجابی مخالف‌اند، خانواده‌های خود ما محجبه هستند.

افشار افزود: مدت زمان و تعداد فیلم‌های منتشر شده کم است و در هر سایتی بخشی از آن را می‌گذارند. این فیلم‌ها نقطه مقابل نهی از منکر و ترویج اینگونه مسائل است. تصور نمی‌کنم ترویج آن‌ها درست باشد. فیلم‌هایی که به طور رسمی از مراسم داریم حکایتی غیر از این فیلم‌های منتشر شده دارد.جشنی که ما برگزار کردیم جشنی عادی بوده و حواشی ایجاد شده برای این جشن توسط یکسری از آدم‌هایی که می‌خواهند از هر کاهی کوه بسازند و در هر مساله‌ای جو ایجاد ‌کنند، درست شده است.

وی خاطر نشان کرد: فیلم‌هایی که توسط فیلم‌بردار ما گرفته شده موجود است و به اداره اماکن تحویل داده می‌شود ممکن است به دادستانی هم تحویل داده شود و بازبینی صورت بگیرد.

احضار شدن هیأت مدیره به دادگاه صحت ندارد

دبیر هیأت مدیره برج سلمان در خصوص خبر احضار شدن اعضای هیأت مدیره این برج به دادگاه تصریح کرد: این موضوع صحت ندارد و تاکنون احضاریه برای ما ابلاغ نشده است.

وی ادامه داد: معاون دادستان، رییس اداره اماکن و رییس پلیس پیشگیری صبح روز گذشته به برج سلمان آمده‌بودند و از نزدیک محل جشن ما را بررسی کردند و قرار شده مدیر برج سلمان امروز صبح به همراه فیلم جشن خدمت جناب سرهنگ حسینی رییس اداره اماکن بروند.

افشار در خصوص اخباری مبنی بر پلمپ برج سلمان عنوان کرد: تا کنون این اتفاق نیافتاده است. مراجع ذی‌صلاح درحال بررسی موضوع هستند. ما هم کار غیر قانونی انجام نداده‌ایم و طبق ضوابط جمهوری اسلامی یک جشن قرعه‌کشی برگزار کرده‌ایم.

تلاش‌های خبرنگار ایسنا از روز گذشته تاکنون برای مصاحبه با مسئولین دادستانی و پلیس اماکن بی‌نتیجه مانده است. به محض پاسخ‌گویی این مسئولان اخبار مربوطه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار