فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه گفت: از دوران دفاع مقدس تاکنون سپاه همیشه در معرض هجمه دشمنان داخلی و برخی ایادی داخلی آنان بوده است.
کد خبر: ۵۹۵۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۶ 24 April 2018

ساعاتی قبل به مناسبت گرامیداشت روز پاسدار و سالروز تأسیس سپاه پاسداران سید علیرضا رسولی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ابرکوه با علی فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دیدار کردند.

در این دیدار رئیس شورای شهر بر رصد بیشتر وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم تأکید کرد و گفت: مردم برای این انقلاب و جان گرفتن آن شهدای بسیاری تقدیم کردند و اگر امروز مشکلات فوق مرتفع نشود مسیر انقلاب از اهداف کلی و اصلی خود خارج می‌شود.

در ادامه سایر اعضای شورا بسیج را نهادی مقدس دانسته و خواستار شدند که ناحیه مقاومت بسیج تمرکز بیشتری بر بحث امنیت شهر به ویژه در بافت تاریخی و فرسوده داشته باشند؛ چرا که حضور افراد غیربومی و بعضاً اتباع بیگانه مشکلات بسیاری را برای قشر آسیب‌پذیر ساکن در این بافت‌ها ایجاد کرده و امنیت آنان را به مخاطره انداخته است.

شورائیان اقدام شهرداری در راستای نصب دوربین‌های نظارتی سطح شهر را امری شایسته دانسته و افزایش تعداد این دوربین‌ها را خواستار شدند. برنامه‌ریزی و تشویق جوانان برای حضور بیشتر در مساجد و تقدیر از تعامل سپاه با سایر ارگان‌ها نیز از جمله مباحث دیگری بود که در این دیدار مطرح شد.

در ادامه فاتحی با بیان اینکه بسیج و سپاه امروز همان علمی را حمل می‌کنند که در دوران دفاع مقدس بر افراشته شد، اظهار کرد: در طول 40 سال گذشته انقلاب اسلامی با فراز و نشیب‌های بسیاری همراه بود و عده‌ای همیشه در این سال‌ها تلاش کردند تا با موانعی که ایجاد می‌کنند، این انقلاب را از حرکت باز دارند؛ اما به لطف خدا، پشتیبانی مردم و با حضور بسیج، سپاه، ارتش و مجموعه نیروهای مسلح به اهداف شوم خود نرسیدند.

وی خاطرنشان کرد: سطح مأموریت سپاه در حد جغرافیای بین‌المللی است و همه این مجموعه با خون تعهد داده است انقلاب اسلامی را، به انقلاب جهانی حضرت ولی‌عصر (عج) وصل کند. دشمنان تلاش می‌کنند نیروهای مسلح را در تقابل با یکدیگر قرار دهند، اما باید بدانند که این سربازان ولایت از هیچ‌کسی ترس نداشته و هرگز محصور نمی‌شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اضافه کرد: بعضاً حرف‌هایی که اجازه ندادیم از زبان دشمن گفته شود، از زبان برخی دوست‌نماها و افراد داخلی جاری شد. تمسخرها و ریشخندها نسبت به سپاه از زمانی که جهان‌آرا محتاج یک فشنگ بود تا به امروز که ایران توان موشکی دارد، وجود داشته و اعتقاد ما بر این است که هرچقدر هم که بر ما سخت بگذرد، باز توانمندتر و آب‌دیده‌تر می‌شویم.

فاتحی در خاتمه یادآور شد: تمام مشکلات یا نیازهایی که امروز مطرح شد ما همچون مأموریتی برای خود تلقی کرده و آن را در دستور کار قرار می‌دهیم و در کنار سایر مسئولین همچون سربازی آماده خدمت‌رسانی به مردم هستیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار