فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: عامل کلاهبرداری پنج میلیارد ریالی با شگرد اجاره خودروهای لوکس و جعل مدارک در شهرهای مشهد، نیشابور، سبزوار و تربت جام این استان دستگیر شد.
کد خبر: ۵۹۵۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸ 24 April 2018

به گزارش تابناک : فرماندهی انتظامی خراسان رضوی روز سه شنبه به نقل از سردار قادر کریمی گزارش داد : با دریافت مرجوعه قضایی کلاهبرداری فردی شیاد در شهر مشهد مبنی بر فروش یک دستگاه خودروی اجاره در یکی از محلات نیشابور موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری 13 نیشابور با تحقیقات میدانی محل اختفای متهم را شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه او را دستگیر کردند. در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد زیادی اسناد خودرو، پرینتر رنگی و مدارک هویتی کشف شد.
فرمانده انتظامی خراسان رصوی ادامه داد: این متهم که 12 شاکی دارد در جریان بازجویی به 2 فقره فروش خودروهای اجاره ای اپتیما و هیوندا و 12 فقره کلاهبرداری از متصدیان فروشگاههای لوازم خانگی به ارزش پنج میلیارد ریال در شهرهای مشهد، تربت جام، نیشابور و سبزوار اعتراف کرد.

* کشف لوازم پزشکی قاچاق
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی نیز از کشف 190 میلیون ریال لوازم پزشکی قاچاق در مشهد خبر داد.
سرهنگ حمید رزمخواه گفت: در راستای تشدید مبارزه با قاچاق و سرکشی از باربریها، پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعدادی از باربریهای مستقر در خیابان خلج مشهد را بازرسی کردند.
وی افزود: در بازرسی از یکی از این انبارها 9 هزار و 950 عدد انواع لوازم پزشکی قاچاق و فاقد مجوز گمرکی به ارزش تقریبی 190 میلیارد ریال کشف شد. متهم پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شد.
پارسال هزار و 853 میلیارد و 808 میلیون ریال کالای قاچاق در خراسان رضوی کشف شده بود.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار