مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد از برپایی نمایشگاه گل و گیاه با حضور ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۶۰۰۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳ 05 May 2018

به گزارش تابناک : احمدرضا سلامی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: طبق برنامه ریزی انجام شده هفدهمین نمایشگاه گل و گیاه مشهد در بخش گل شاخ بریده، محوطه‌سازی و منظرسازی، احجام و تندیس‌های گل و شرکت‌های تخصصی در زمینه باغ بام و دیواره سبز، باغ کودک و گل‌های آپارتمانی برگزار خواهد شد. 

وی افزود:در این دوره ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی در قالب ۷۰۰ غرفه از ۱۷ تا ۲۱ اردیبهشت در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد به عرضه و معرفی محصولات خود می پردازند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد تصریح کرد: در نمایشگاه امسال نمایندگان شرکت‌های خارجی از کشور هلند و آلمان و همچنین شرکت‌هایی از شهرهای استان‌ خراسان رضوی، محلات، چالوس وقزوین حضور دارند.

سلامی خاطرنشان کرد:برگزاری برنامه‌های فرهنگی و شاد، برگزاری اولین همایش تخصصی باغ بام و دیواره سبز و ارائه برنامه‌های آموزشی در زمینه کاشت و نگهداری از گل و گیاه از جمله برنامه های جنبی این نمایشگاه خواهد بود. 

وی بیان کرد: به منظور ایجاد تسهلات برای بازدید کنندگان، بن خرید با تخفیف ۳۰ درصدی بین ادارات دولتی و ارگان‌های مختلف توزیع خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت این نمایشگاه از ۱۷ تا ۲۱ اردیبهشت ساعت ۱۶ تا ۲۳ و در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۳ در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار