نشست نقد و بررسی کتاب با حضور منصور ضابطیان یکی از روزنامه نگاران و نویسندگان نامی کشور در کتابخانه محمدمفیدی بافقی برگزار شد.
کد خبر: ۶۰۳۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶ 10 May 2018

منصور ضابطیان  در نشست نقد و بررسی کتاب در بافق به تشریح جاذبه‌ها و پتانسیل‌های گردشگری این شهرستان در تمامی حوزه‌ها پرداخت و گفت:امروز صنعت گردشگری در هیچ کجا رشد نخواهد کرد مگر اینکه مردم باور کنند که حضور توریست در شهر به پیشرفت و رونق آن کمک می‌کند.

 ضابطیان  بر معرفی بافق به عنوان قطب گردشگری برای جذب توریست از نقاط مختلف کشور تاکید کرد.

وی با بیان اینکه ذخایر معدنی بافق زمانی پایان می‌باید، اما حضور توریست و جذب گردشگران ادامه خواهد داشت، بیان کرد: اقتصاد بافق معدن محور است و مسئله گردشگری و توریسم بسیار مفید و پراهمیت است.

این نویسنده به لزوم سفر برای همه افراد تاکید کرد و بیان داشت:سفر شکلی دیگری به زندگی انسان‌ها می‌دهد و سفر کردن تمرین یک مانور بحران برای زندگی است.

ضابطیان خطاب به همگان افزود:سعی کنید به سفر‌های داخلی بروید، آنچه مهم است مقصد نیست بلکه تغییر و شکلی است که در انسان ایجاد می‌کند.

گفتنی است: منصور ضابطیان روزنامه‌نگار، کارگردان، مجری، سفر نامه نویس و تهیه‌کننده و نویسنده کتاب‌های مارک دو پلو، سباستین و برگ اضافی است.

دراین نشست که مدیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان، فرماندار بافق، جمعی از مسوولان وبیش از یکصد نفر از دوستداران کتاب حضور داشتندآثار منصورضابطیان نقد و برسی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار