مسئول دفتر هنر و ادبیات بسیج دانشجویی استان یزد از برگزاری دوره آموزشی و مهارتی داستان‌نویسی در قالب سلسله دوره‌های تداوم جشنواره ادبی هنری رویش خبر داد.
کد خبر: ۶۰۴۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱ 12 May 2018

حجت‌الاسلام قاسم اردکانی بابیان اینکه دوره آموزشی و مهارتی تربیت داستان نویس به‌عنوان اولین دوره آموزشی دفتر هنر و ادبیات بسیج دانشجویی استان یزد برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این برنامه در قالب سلسله دوره‌های تداوم جشنواره ادبی هنری رویش برگزار می‌گردد.

مسئول دفتر هنر و ادبیات بسیج دانشجویی استان یزد بابیان اینکه جلسات پیشرفته و یک‌ساله رمان‌نویسی، دوره‌های مقدماتی نویسندگی و خلاقیت در نویسندگی و آشنایی با عناصر داستان از برنامه‌های در نظر گرفته‌شده برای این دوره آموزشی هستند، افزود: شرط لازم برای حضور در این دوره داشتن علاقه به این عرصه و تلاش برای پیشرفت در این حوزه است.

وی از برگزاری اردوهای تخصصی، جلسات با نویسندگان و محافل نقد ادبی به‌عنوان دیگر برنامه‌های در نظر گرفته‌شده یادکرد و تصریح کرد: تلاش برگزارکنندگان این است که علاقه‌مندان به ادبیات و داستان نویسی در فضایی جذاب و کاربردی رشد کنند و مهارت‌های کافی را فرابگیرند و علاوه بر این بتوانند از مهارت‌های خود به بهترین نحو استفاده کنند.

اردکانی یادآور شد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون دوره و ثبت‌نام می‌توانند با شماره 09138578578 تماس حاصل نمایند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار