مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: نیازمند احداث ۲۰۰ خانه عالم دیگر در استان با توجه به تعداد بالای روستاها هستیم.
کد خبر: ۶۰۶۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵ 17 May 2018

به گزارش تابناک : حجت الاسلام کاظم لطفیان اظهار کرد: هم اکنون ۶۰۰ خانه عالم در استان وجود  دارد و حدود ۵۰ خانه نیز در دست احداث است ولی با توجه به گستردگی استان ، نیاز به احداث ۲۰۰ خانه عالم دیگر وجود دارد تا مشکل اسکان مبلغین در روستاها مرتفع شود.

وی افزود: با توجه به هزینه های بالای نگهداری این خانه ها در حال رایزنی با مردم هر منطقه هستیم تا نگهداری و مراقبت از خانه عالم  را به خود ساکنین واگذار کنیم.

لطفیان تصریح کرد: در سال های اخیر دولت در این زمینه کمک های خوبی را انجام داده است و در حال رایزنی با مدیران بودجه در استان هستیم تا اعتبارت لازم برای اتمام پروژه های در حال ساخت را اخذ کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با کمک هیئات مذهبی استان سعی در ترویج فرهنگ افطاری های ساده را داریم که امیدواریم با کمک مردم بتوانیم این فرهنگ را فراگیر کنیم. 

وی گفت: برنامه های تبلیغی فرهنگی ما در طول سال ادامه دارد و اعتقادی به برنامه های مقطعی در حوزه فرهنگی نداریم و به همین دلیل در تمامی طول سال این برنامه ها برگزار می شود .در ماه مبارک رمضان  فعالیت های تبلیغی و قرآنی سازمان تبلیغات با شدت بیشتری انجام خواهد شد.

لطفیان خاطرنشان کرد: در طول سال به طور پیوسته هزار مبلغ در استان مشغول فعالیت هستند که دو هزار نفر دیگر به آن اضافه  می شود و حدود ۳۰۰ نفر نیز در قالب گروه های جهادی به مناطق محروم خارج از استان اعزام خواهند شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: ماموریت ویژه شبکه تبلیغ ترویج اعتقادات و تحکیم باورهای دینی است و ماموریت ویژه ای نیز در حوزه مسائل اجتماعی  داریم و آن مقابله با آسیب های اجتماعی از جمله طلاق  و اعتیاد  است که مبلغین ما سعی در  پاکسازی جامعه از این آسیب ها خواهند داشت.

 

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار