فرماندار مشهد:
فرماندار مشهد گفت: اتحاد مردم و مسئولان رمز مقابله با توطئه دشمنان است که باید مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۶۰۸۵۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱ 20 May 2018

به گزارش تابناک رضوی؛ محمد رحیم نوروزیان ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری مشهد اظهار کرد: در سالگرد انتخابات شکوهمند ریاست جمهوری و شوراها قرار داریم ، حضور یکپارچه مردم پای صندوق های رای نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرد و بار دیگر اتحاد و انسجام مردم و مسئولان را به جهانیان نشان داد.

وی افزود: مردم و مسئولان باید از تخریب یکدیگر بپرهیزند چرا که این تخریب ها باعث سست شدن پایه های نظام می شود و مشکلاتی را برای امنیت ملی ما بوجود می آورد. باید متحد تر از همیشه در مقابل دشمنان قسم خورده مان بایستیم و انسجام و اتحاد از ضرویات فعلی نظام است.

فرماندار مشهد تصریح کرد: باید آمادگی کامل در تمامی دستگاه ها برای برگزاری مراسمات قیام پانزده خرداد و همچنین ارتحال امام خمینی (ره) وجود داشته باشد و با توجه به تعطیلات که در خردادماه و ایام عید فطر داریم باید آمادگی پذیرش زائرین را نیز داشته باشیم.

وی تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس با توجه به شرایط فعلی جهان اسلام باید باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شود و مدیران دستگاه ها نیز مردم را به حضور در راهپیمایی دعوت کنند.

وی گفت: بدعهدی آمریکا باید برای همگان تشریح و تبیین شود و اینکه عده ای به بهانه برهم خوردن برجام به مسئولان نظام حمله می کنند قابل قبول نیست چرا که تصمیم گیری برجام در عالی ترین سطوح نظام گرفته شده است و تصمیم فردی نبوده است.

فرماندارمشهد خاطرنشان کرد: ستاد بازسازی و بازآفرینی بافت های فرسوده بهترین راه برای حل مشکلات حاشیه شهر است که کمیته های آن فعال شدند و در سفر اخیر ریاست محترم جمهوری نیز مقرر شده است که با کمک شهرداری ها و افراد توانمند مسکن سازی در این مناطق شروع شود.

نوروزیان تصریح کرد: احداث تصفیه خانه در حاشیه شهر مشهد یک خدمت بزرگ به ساکنین این مناطق بوده است و دستگاه های دیگر نیز باید خدمات خودشان را اطلاع رسانی کنند تا مردم در جریان اقدامات قرار بگیرند. سال گذشته ۱۰۳ میلیارد تومان از دولت برای حاشیه شهر اعتبار جذب و قراردادهایش بسته شده است و این غیر از اعتبارات داخلی دستگاه هاست که در حاشیه شهر هزینه شده است.

وی گفت : موافق ایجاد سازمان مستقل حاشیه شهر نیستم و تشکیل این سازمان دردی را دوا نخواهد کرد و فقط تشکیلات موازی در شهر ایجاد می کند و باعث شانه خالی کردن دستگاه ها ازانجام وظایفشان می شود.

نوروزیان خاطرنشان کرد: باید در تمامی ادارات قانون عفاف و حجاب و تکریم ارباب رجوع به طور کامل اجرایی شود و بازرسان به ادارات برای نظارت اعزام خواهند شد.

وی افزود : ما همگی خدمتگزاران مردم هستیم و نباید شانی فراتر برای خودمان قائل شویم و باید در همه حال تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کارهایمان قرار دهیم.

فرماندار مشهد گفت: دستگاه های اجرایی توجیه برنامه های خود را برای جذب اعتبارات به کمیته برنامه ریزی بیاورند و طرح هایی که توجیه نداشته باشند اجرایی نخواهند شد و همچنین دستگاه ها طرح های خودشان را برای استفاده از تسهیلات اشتغال زایی ارائه دهند تا بتوانیم این اعتبارات را جذب کنیم.

وی اضافه کرد: با هر گونه افزایش قیمت بی ضابطه قطعا برخورد خواهد شد و بازرسان به این منظور به رصد های میدانی خواهند پرداخت.

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار