رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی عنوان کرد:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی گفت: خوشبختانه با جلساتی که با دستگاه های مختلف داشتیم آمادگی کامل در استان برای برگزاری مراسم وجود دارد.
کد خبر: ۶۰۸۵۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶ 20 May 2018

به گزارش تابناک رضوی ، حجت الاسلام سید محمد سلطانی ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری مشهد اظهار کرد: در آستانه بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام (ره) قرار داریم و در این راستا شش جلسه در قالب ۱۶ کمیته که احکام آنها به دستور استاندار صادر شده است تشکیل شده و جلساتی نیز در استانداری و آستان قدس برگزار و بولتن فعالیت ها و برنامه ها آماده شده است.

وی افزود: باتوجه به تقارن سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با ماه مبارک رمضان برنامه ای برای اعزام کاروان به مرقد امام را نداریم و سه روز در مشهد مراسم برگزار خواهیم کرد که روز ۱۳ خرداد به میزبانی نیروهای مسلح استان ، روزچهاردهم به میزبانی نماینده محترم ولی فقیه و تولیت آستان قدس وشورای عالی حوزه علمیه و روز پانزدهم نیز به میزبانی استاندار و شورای هماهنگی تبلیغات این مراسم برگزار می شود.

سلطانی تصریح کرد: پیشنهاداتی نیز از قبیل برگزاری نمایشگاه کتاب از مجموع آثار امام (ره) و کتب منتشر شده راجع به اندیشه های ایشان ، برگزاری نمایشگاه مقاله نویسی با موضوع اندیشه های امام(ره) در بعد اقتصادی با توجه به نامگذاری امسال، برگزاری نمایشگاه علمی با مشارکت دانشگاهها و مراکز علمی ، برگزاری همایش تبیین دستاوردهای قیام ۱۵ خرداد و اندیشه های امام (ره) ، تولید مستند تلویزیونی ، انتشار مقالات در نشریات و فضای مجازی با موضوع اندیشه های امام ، برگزاری مراسم ورزشی ، مسابقه نامه ای به امام ، سخنرانی ، مشاعره ، سرود و برپایی ایستگاهها صلواتی، پخش فیلم روح الله در مراسمات و پایگاههای بسیج نیز ارائه شده است که به فراخور برنامه ریزی ها توسط سازمانها و ارگانها انجام خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: جمعه ۱۸ خرداد روز قدس است و مراسم راهپیمایی از ساعت ۱۰ صبح از میدان پانزده خرداد آغاز خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب قرار داریم ستاد عالی بزرگداشت در تهران به ریاست آیت الله جنتی تشکیل شده است که مقرر شده ستاد عالی در استانها به ریاست ائمه جمعه و استانداران تشکیل شود.

سلطانی تصریح کرد:بعد از ماه مبارک رمضان جلسات با امام جمعه و استاندار تشکیل خواهد شد تا برنامه های لازم تدوین شود.

وی افزود: تشکیل دبیرخانه ، تشکیل شورای برنامه ریزی و تشکیل شورای عالی در راستای برنامه ریزی هر چه بهتر مراسمات در کشور و استان ها انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: تدوین انتظار از کانون های مردم نهاد و دوایر دولتی ، تدوین کتابچه های برنامه های پیشنهادی ، اخذ پیام از رهبر معظم انقلاب ، تدوین طرح بیعت با امام ، طرح مسابقه بزرگ فجر تحت عنوان شناسنامه برای صداو سیما، درخواست ضرب سکه ، تدوین طرح همایش خادمان انقلاب ، راه اندازی کتابخانه های تخصصی انقلاب و تدوین طرح انتشار کتاب عملکرد چهل ساله از برنامه های پیشنهادی سالگرد خواهد بود.

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار