روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد به عنوان روابط عمومی برتر در پنجمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران معرفی و تجلیل شد.
کد خبر: ۶۰۹۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳ 22 May 2018

روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد به عنوان روابط عمومی برتر در پنجمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران معرفی و تجلیل شد.

جشنواره ستارگان روابط عمومی کشور هر سال با محور قرار مسائل روز سیاسی،‌اجتماعی،‌فرهنگی و علمی، به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی برگزار می‌شود.

«علیرضا مشرف» در گفت‌و‌گو با بیان این‌که محور اصلی پنجمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران«افکار عمومی» بوده است، گفت: تقویت اجرای علم روابط عمومی به عنوان یکی از ارکان اصلی اطلاع رسانی نقش مهمی در هدایت جامعه به سمت هزاره سوم و همچنین توسعه پایدار ایفا می‌کند.

وی اطلاع‌رسانی شفاف و صادقانه را از جمله مهمترین رسالت‌های روابط عمومی پویا دانست و افزود: توسعه و پیشرفت هر دستگاه مستلزم جذب مشارکت عمومی است.

مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل عمومی استان یزد در ادامه جلب رضایت اقشار مختلف مردم را از جمله مهمترین اهداف اداره کل راهداری یزد عنوان کرد و تصریح کرد: ایجاد ارتباط مستمر با خبرنگاران از جمله ویژگی روابط عمومی هاست، ‌که در دستور کار روابط عمومی یزد هم قرار گرفته است.

مشرف آگاهی دادن به جامعه را از دیگر ویژگی‌ها و رسالت‌های روابط عمومی های دانست و بیان کرد: کسب دستاوردهای بزرگ توسط روابط عمومی‌های مستلزم حمایت مدیران دستگاه‌هاست که خوشبختانه در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد این مهم به خوبی درک شده است.

وی در پایان با اشاره به ظرفیت های علمی و اجرایی استان یزد،‌ خاطرنشان کرد: روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد به عنوان روابط عمومی برتر در پنجمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران معرفی و تجلیل شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار