جورچین هوشمند حفظ قرآن به همت متخصصان آستان قدس رضوی ساخته شد.
کد خبر: ۶۱۰۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳ 24 May 2018

به گزارش تابناک : رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی گفت:  این جورچین هوشمند حفظ قرآن با خط عثمان طه به همت کارشناسان و متخصصان واحد نوجوانان این اداره در مدت یک سال طراحی و ساخته شده است و کمک می‌کند تا مشکلات بازیابی در حافظه بلند مدت حافظان قرآن کریم به حداقل برسد.

حجت الاسلام مهدی شجاع افزود: در این جورچین آیات کلام الله وحی با نظم خاصی دسته‌بندی و کلید واژه‌های قرآنی، شان نزول آیات، تفسیر برخی از آیات کاربردی در قسمت زیرین قطعات این جورچین طراحی شده است که به ترجمه و پیام آیات کمک شایانی می‌کند.

وی گفت: جورچین هوشمند قرآنی به  علت قابل شارژ شدن با جریان برق، حمل راحت و استفاده آسان مورد استقبال حافظان نوجوان کلام الله وحی قرار گرفته است.

رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی افزود: زائران نوجوان علاقه مند به فراگیری و حفظ قرآن می توانند با مراجعه به اتاق 12 دارالقرآن (واحد نوجوانان) زیر نظر مربیان قرآنی از این جورچین استفاده کنند.

شجاع گفت: اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی به مناسبت ماه رمضان دیگر برنامه‌هایی چون نماز و بسته‌های خلاق، مکتب خانه همراه صوتی، قصه‌های خلاق، امام شناسی و قصه‌های سه بعدی را طراحی و اجرا کرده است.

 

 

 

منبع : صدا و سیما 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار