عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی:
عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: باید از جوانانی که فکر پویا و خلاقی دارند در پست های مدیریتی کشور استفاده شود.
کد خبر: ۶۴۳۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵ 14 August 2018

به گزارش تابناک رضوی؛ حمید گرمابی صبح سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: فرودگاه بستر توسعه نیشابور خواهد بود و اگر فرودگاه در این شهر تاسیس شود روزانه ۲ پرواز خواهد داشت این در حالی است که متاسفانه ۸۰ درصد فرودگاه ها یک پرواز هم ندارند.

وی افزود: تاکنون متاسفانه نتوانسته ایم مسئولان مربوطه را قانع کنیم که نیشابور دارای فرودگاه شود و دلیل موافقت نکردن آنها موفق نبودن بسیاری از فرودگاه های کشور است.

نماینده نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استانداری و سازمان برنامه و بودجه کشور با تاسیس فرودگاه در نیشابور مخالف هستند و ما با جلساتی که داشته‌ایم به این نتیجه رسیده ایم که با اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی می توانیم فرودگاهی در حد استفاده در شهرستان تاسیس کنیم.

وی بیان کرد: بهتر است در هر مسئله ای مسئولان مربوطه اظهار نظر کنند و اگر مسئله سیاسی است بگذارند مسئولین سیاسی کشور اظهار نظر کنند و اگر امنیتی است مسئولان امنیتی اظهار نظر کنند و اگر این اتفاق رخ دهد بسیاری از مشکلات کشور کم می شود.

گرمابی ابراز کرد: اتفاقاتی که در جلسه آقای ربیعی رخ داد آبروی نظام و مملکت را برد ، من سه فرزند دارم که دو پسرم در دانشگاه امیرکبیر و یک پسرم در آمریکا در حال تحصیل است و فرزندانم هیچگونه علاقه ای به سیاست و تجارت ندارند.

وی اظهار کرد: بنده با قانون منع به کار گیری بازنشستگان کشوری موافق بودم ، باید از جوانان که فکر پویا و خلاقیت دارند در پست های مدیریتی در کشور استفاده شود.

نماینده نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی گفت: حداقل دو نفر از مقام های مسئول در نیشابور شامل قانون منع بکارگیری بازنشستگان می شوند و در استان هم ۸ نفر شامل این قانون می شوند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار