نماینده مردم تهران گفت: "حزب رفاه ملت ایران" به هیچ جریانی وابستگی ندارد و اعضا باید شفافیت را سرلوحه کار خود قرار دهند.
کد خبر: ۶۴۴۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹ 16 August 2018

به گزارش تابناک : بهروز نعمتی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در کنگره حزب رفاه ملت ایران پیش از برگزاری انتخابات شورای مرکزی، گفت: برای تشکیل حزبی جدید یکسری اقدامات با همکاری استان‌های مختلف انجام شد و جمع بندی‌ها در تهران صورت گرفت که حزبی تشکیل شود و کار و اهداف را پیش ببرد.

وی افزود: ما برای اینکه از زمان استفاده کنیم، در استان‌های مختلف مشورت کردیم و بنا شد که از حزب رفاه ملت که در دهه ۷۰ تشکیل شده بود، اما به جمعیت مطلوب نرسید، استفاده کنیم، همچنین با اعضای قبلی هم مشورت کردیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: خواهش من این است که خانم ها هم در حزب حضور داشته باشند که می‌توانند حداقل پنج نفر باشند که این بستگی به رای دارد. همچنین بهتر است که از قومیت‌های مختلف هم در این حزب باشند که گستره بیشتری را در کشور پوشش داده شود.

نعمتی بیان کرد: ما می‌خواهیم که برادرانمان از اقلیت‌های مذهبی هم در حزب حضور داشته باشند و به گونه‌ای رفتار شود که همگی در اداره حزب نقش داشته باشند.

نماینده مردم تهران با تاکید بر اینکه این حزب به هیچ جریانی وابستگی ندارد، گفت: آن افرادی که به عنوان شورای مرکزی حزب انتخاب می‌شوند شفافیت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار