مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش دما در شمال کشور و وزش باد شدید در شرق و جنوب شرقی کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۴۴۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳ 16 August 2018

به گزارش تابناک : احد وظیفه در تشریح وضعیت آب و هوایی کشور در سه روز آینده گفت: در سه روز آینده در غالب مناطق کشور آسمان آفتابی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در این مدت پدیده غالب در شمال شرق و شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید در برخی ساعات باد و گرد و خاک خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به وضعیت آب و هوایی در شمال کشور گفت: طی سه روز آینده در بعضی ساعات در برخی استان‌های ساحلی خزر بارش پراکنده و خفیف پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: از نظر دمایی نیز روزهای پنج‌شنبه و جمعه افزایش نسبی دما در استان‌های نوار شمالی کشور رخ خواهد داد که بیشترین مقدار افزایش دما در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل بین چهار تا هفت درجه پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه درباره وضعیت آب و هوایی تهران نیز گفت: امروز ۲۵ مردادماه آسمان تهران صاف و در بعد از ظهر همراه با وزش باد خواهد بود و بیشینه دمای هوای ۳۶ و کمینه آن ۲۱ درجه سانتیگراد است.

وظیفه گفت: در روز جمعه نیز آسمان تهران صاف گاهی همراه با وزش باد و بیشینه و کمینه دمای هوا به ترتیب ۳۷ و ۲۲ درجه سانتیگراد است. روز شنبه نیز همین وضعیت آب و هوایی در تهران پیش بینی می‌شود، اما حداکثر و حداقل دمای تهران ۳۸ و ۲۳ درجه سانتیگراد خواهد بود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار