شهردار مشهد گفت: در زمان حال با پیشرفت تکنولوژی و موبایل می‌توان تعداد بسیاری عکس گرفت اما عکس خوب گرفتن کار هرکسی نیست.
کد خبر: ۶۴۸۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹ 29 August 2018
به گزارش تابناک : قاسم تقی زاده خامسی در آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره عکس خانه بهار 97 که شامگاه سه شنبه 6 شهریور در پارک ملت برگزار شد؛ بیان کرد: از تمامی کسانی که در این جشنواره عکس‌های خوبی گرفته‌اند تشکر می‌کنم و برنامه‌های شهرداری با چنین فعالیت‌هایی ادامه پیدا خواهد کرد.
 
وی خاطر نشان کرد: حدود پانصد سال از انقلاب صنعتی گذشته است و اکنون ما از آن بهره بسیار گرفته‌ایم اما مسئله‌ای که وجود دارد این است که با به دست آوردن این علم و تکنولوژی چه چیزهایی از ما گرفته شده است.
 
شهردار مشهد گفت: اکنون آخرین تکنولوژی موبایل است ، که در عصر حاضر ما همراه تکنولوژی هستیم نه آن همراه ما و اگر یک ساعتی نباشد کمبود آن را احساس می‌کنیم.
 
تقی زاده خامسی افزود: هرسال و شاید هر ماه شاهد انقلاب تکنولوژی هستیم و اکنون یک جوان به نوجوانی که حتی اختلاف سنی کمی دارند می‌گوید این چیزها را دیده‌ام، عکاسی نیز این گونه است .
 
وی یادآور شد: در گذشته فقط می‌توانستیم یک عکس در تاریکخانه داشته باشیم و زمان بسیاری صرف می‌شد تا یک عکس داشته باشیم اما اکنون با حضور همه‌گیر موبایل تعداد بسیاری عکس گرفته می‌شود که این مساله نشان از تغییرات عمده در این حوزه دارد. 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار