همزمان با فرا رسیدن عید غدیرخم و سالروز ولادت امام موسی کاظم(ع) مردم دارالعباده در مساجد و حسینه‌های یزد به جشن و سرور و پیاکوبی پرداختند.
کد خبر: ۶۴۹۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵ 01 September 2018

حجت الاسلام و المسلمین «علی‌اکبر علیانژاد» در جمع اعضای هیئت انصارالمهدی این شهرستان با بیان این‌که برگزاري ولادت ائمه معصومين(ع) يكي از راه‌هاي افزايش شور و نشاط اجتماعی است، اظهار کرد: برپايي مراسم و برنامه‌هاي جشن در ولادت و شهادت ائمه اطهار(ع)، كلاس درس امام شناسي است تا با سيره آنها، بيشتر آشنا شويم و به آن عمل كنيم زيرا طبق وصيت رسول خدا(ص)، اهل بيت و ائمه اطهار(ع) همتاي قرآن هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری سلسله نشست‌هاق نفاق در هیئت انصارالمهدی یزد،‌ افزود: پیامبر گرامی اسلام در خطبه غدیر اشارتی به بحث توطئه نفاق که از سوی دشمنان دین علیه امنیت و استقلال اسلام در حال طراحی بود داشتند که توجه به آن نقش مهمی در افزایش بصیرت مومنان ایفا می‌کند.

حجت‌الاسلام علیانژاد با بیان این‌که منافقین در هر دوره‌ای سعی داشته و دارند که ارزش‌های دین اسلامی کمرنگ کنند، گفت: مدیریت رسول گرامی اسلام در برابر منافقینی که برای وی کاملاً شناخته شده بودند،‌ الگوی مناسبی برای مسئولان و دست‌اندرکاران نظام اسلامی ایران در عصر امروز است.

این پژوهشگر حوزه مهدویت در پایان با اشاره به ضرورت ترویج اهداف و ارزش‌های غدیر، تصریح کرد: مومنان واقعی با درک واقعه غدیر به خوبی می‌توانند راه درست از غلط را تشخیص داده و زندگی خود را در راه حفظ دین و ارزش‌های اسلامی به سرمنزل مقصود برسانند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار