بنایی خبر داد؛
رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی گفت: با اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان لایه مدیریتی استان جوان‌تر خواهد شد.
کد خبر: ۶۵۶۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷ 16 September 2018
به گزارش تابناک رضوی؛ حمید بنایی با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به تأیید این مصوبه مجلس شورای اسلامی از سوی شورای نگهبان، پس از ابلاغ رئیس جمهور تمام افرادی که شامل این قانون می‌شوند باید ظرف مدت ۲ ماه مسئولیت خودشان را به جوانترها واگذار نمایند.

وی ادامه داد: طبق آماری که از دیوان محاسبات کشور استعلام شده حدود ۲۰ نفر از مدیران استان خراسان رضوی، شامل قانون منع بکارگیری بازنشستگان می‌شوند.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگرچه افراد شامل این قانون نیز که دارای مسئولیت هستند باید با صندلی مسئولیت خودشان خداحافظی نمایند ولی دارای ظرفیت ها و تجاربی هستند که باید از آنها در حوزه هایی نظیر مشاوره استفاده شود.

بنایی در خصوص استاندار خراسان رضوی نیز اظهار کرد: در این قانون استثناهایی درباره فرزندان شهدا، جانبازان بالای ۵۰ درصد و آزادگان بالای 3 سال  در نظر گرفته شده، لکن هنوز مشخص نیست که ایشان شامل این قانون خواهند شد یا خیر.
 
رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی افزود: از طرفی تاکنون درباره انتخاب استاندار جدید با مجمع نمایندگان استان از طرف دولت صحبتی صورت نگرفته است.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار