هشتاد و هشت جلسه از صحن علنی شورای شهر تهران می گذرد و در هر جلسه تذکرات زیادی از سوی اعضای شورای شهر تهران خطاب به شهردار و دستگاه های ذیربط خوانده می شود؛ اما سوالی که در پس این موضوع مطرح است سرنوشت تذکراتی است که قرائت می شود.
کد خبر: ۶۵۹۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸ 25 September 2018

به گزارش تابناک : تذکرات اعضای شورای شهر تهران خطاب به دستگاه های ذیربط خوانده می شود اما کمتر دیده شده اتفاق خاصی در پس این تذکرات بیفتد. شهرداری تهران در یک روند غیر اصولی چندین ماه پس از وصول تذکر به نمایندگان مردم پاسخ می دهد؛ اما چاره کار چیست؟ آیا تذکرات بی فایده است و یا روش آن باید اصلاح شود؟ در این رابطه به سراغ محمد علیخانی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران رفتیم.


وی در رابطه با سرنوشت تذکراتی که به شهرداری می دهد گفت: تذکراتی که زمان آقای نجفی داده ایم این روزها تازه یکی یکی جواب هایش می آید و قانع کننده نیست.


وی افزود: متاسفانه روندی که به تذکرات رسیدگی می شود روند درستی نیست. با آقای شهردار صحبت کردم و گفتم که این شیوه رسیدگی به تذکرات درست نیست.


علیخانی خاطر نشان کرد: معمولش این است تذکراتی داده می شود و آن تذکر را به فردی که به خاطر عملکردش تذکر دادیم می دهند و فرد جواب می دهد تذکر درست نیست و کار من درست است ؛ سپس شهردار همان نامه را برای ما ارسال می کند.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران خاطر نشان کرد: این به معنای رسیدگی نیست؛ شما به دادگاه شکایت می کنید اما آیا دادگاه نامه را به متهم می دهد و جواب متهم را برای من می فرستد؟


علیخانی اضافه کرد: باید شیوه رسیدگی اصلاح شود؛ از این رو بسته به موضوع، مشکل را برای حقوقی، حراست و... بفرستند و در این خصوص باید از متولی امر گزارش بخواهند و به سخنان ما گوش بدهد و در یک جمع بندی مشخص شود مشکلی اتفاق افتاده است یا خیر؟

وی در پایان عنوان کرد: این شیوه ای که در حال حاضر تذکرات بررسی می شود خیلی مناسب نیست. در دوره آقای نجفی حدود 15 تذکر و در این دوره حدود 5 تذکر داشتم ولی پاسخ ها خیلی کم قانع کننده بوده و شیوه رسیدگی به آن درست نبوده است و شهردار باید در خصوص تذکرات شیوه اش را تغییر بدهد.

 

 

 

منبع : تیترشهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار