مراسم افتتاحیه مدارس آموزش و پرورش خراسان رضوی از طریق ویدئو کنفرانس در دانشگاه حکیم سبزواری و همزمان با ۳ استان کشور و با حضور جهانگیری معاول اول رئیس جمهور درتهران برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۲۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳ 02 October 2018

به گزارش تابناک : استاندار خراسان رضوی صبح امروز به منظور افتتاح همزمان مدارس خراسان رضوی با سراسر کشور و حضور در نشست روسای دانشگاه‌های شبکه جامع دانشگاه‌های استان خراسان رضوی به سبزوار سفر کرد.

استاندار خراسان رضوی در این مراسم گفت:  ۸۳۴ کلاس درس در قالب ۱۶۹ مدرسه با اعتباری حدود ۱۴۵ میلیارد تومان در استان به بهره برداری رسید که ۸۲ پروژه در مناطق شهری و ۸۷ پروژه در مناطق روستایی استان است.

علیرضا رشیدیان افرود:  با بهره برداری از پروژه‌ها ۹۴ هزار متر مربع زیربنا به فضا‌های آموزشی خراسان رضوی افزوده است و ۲۵ هزار دانش آموز از فضا‌های آموزشی بهره مند می‌شوند و همچنین خیرین نیک اندیش برای بهره برداری از این پروژه‌ها در خراسان رضوی حدود ۵۰ درصد مشارکت داشته اند.

وی ادامه داد:  بیش از یک میلیون و ۲۲۰ هزار دانش آموز و ۸۴ هزار معلم در استان وجود دارد که به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه آموزش و پرورش در کشور است و هم اکنون نرخ  با سوادی در استان دو درصد نسبت به گذشته افزایش یافت.

در این مراسم از ۱۷۰۰ طرح آموزشی، ورزشی، پرورشی در استان‌های خراسان رضوی. خوزستان، سیستان و بلوچستان و تهران بهره برداری شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار