عضو کمیسیون آموزش مجلس آخرین وضعیت اجرای طرح تعطیلات زمستانی مدارس را تشریح کرد.
کد خبر: ۶۶۷۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹ 14 October 2018

به گزارش تابناک : سید جواد ابطحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی اخبار منتشر شده مبنی بر تعطیلات 7 روزه مدارس در فصل زمستان، اظهار داشت: تعطیلات زمستانی مدارس امسال اجرا نمی‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای طرح مذکور به تعویق افتاده است، افزود: اگر قرار باشد این طرح اجرا شود، ابتدا باید به صورت آزمایشی در چند استان عملیاتی شود و اگر موفق بود، آن را به سراسر کشور تعمیم دهند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس تأکید کرد: با توجه به اینکه شرایط اقلیمی کشور بسیار متفاوت است، بنابراین لازم است کار تخصصی بیشتری در این زمینه انجام شود.

ابطحی با بیان اینکه وارونگی هوا در تهران در فصل زمستان یکی از دلایل مطرح شدن تعطیلات زمستانی مدارس است، اظهار داشت: تعطیلات زمستانی مدارس به دلیل وارونگی هوا در تهران و چند شهر بزرگ صنعتی، دلیل چندان منطقی نیست.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس با بیان اینکه تجدید قوای دانش‌آموزان و معلمان و همچنین رونق گردشگری زمستانی نیز از جمله استدلال‌هایی است که از سوی طراحان تعطیلات زمستانی مدارس مطرح می‌شود، خاطرنشان کرد: لغزندگی جاده‌ها و شرایط نامناسب جوی در این فصل که شرایط سفر را دشوار می‌کند و همچنین عدم امکان اخذ مرخصی برای خانواده‌هایی که یک و یا 2 فرد شاغل در دستگاه‌های مختلف دارند، از جمله مواردی است که نشان می‌دهد که کار کارشناسی دقیقی در این باره انجام نشده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار