رئیس شورای شهر مشهد درباره تصمیم شورای شهر درخصوص شهردار مشهد:
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه در ارتباط با وضعیت شهرداران کلانشهرها موضوع استفساریه مجلس مطرح است؛ گفت: با توجه به‌اینکه تقی‌زاده خامسی گزینه‌ای برای مسؤولیت دولتی است و وضعیت وی تعیین تکلیف نشده، به‌همین دلیل منتظر مشخص شدن وضعیت وی هستیم.
کد خبر: ۶۶۸۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶ 15 October 2018

 

به گزارش تابناک رضوی، محمدرضا حیدری صبح امروز در حاشیه جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر مشهد درخصوص موضوع ادامه کار شهردار مشهد با اشاره به‌اینکه شورای شهر و شهرداری مشهد تابع قانون هستند؛ گفت: برای تعیین تکلیف این موضوع تا 26 آبان ماه فرصت وجود دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه در ارتباط با وضعیت شهرداران کلانشهرها موضوع استفساریه مجلس مطرح است؛ افزود: علاوه بر آن با توجه به‌اینکه تقی‌زاده خامسی گزینه‌ای برای مسؤولیت دولتی است، وضعیت وی در دولت تعیین تکلیف نشده، به‌همین دلیل با توجه به‌مقدار زمان موجود منتظر این هستیم که وضعیت وی کاملا مشخص شود و بعد وارد موضوع شویم.

وی با تأکید بر اینکه در شورای شهر هم اصلا درخصوص این موضوع بحثی نشده؛ ادامه داد: قطعا وضعیت وی تا قبل از 26 آبان تعیین تکلیف می‌شود و براساس آن ما هم کاملا فرصت داریم در مورد موضوع شهردار تصمیم‌گیری کنیم.

حیدری یادآور شد: پس از تعیین تکلیف شورا باید به‌موضوع ورود پیدا کند، پس از آن با مشخص کردن راهبردهای خود اعلام می‌کند که چه مسیری دنبال می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار