معاونت اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت:با پرداخت هزار میلیارد و ۹۷۲ میلیون ریال تسهیلات برای ۶ هزار و ۴۲ نفر در خراسان رضوی اشتغال ایجاد شده است.
کد خبر: ۶۷۳۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶ 27 October 2018
به گزارش تابناک : محمد امین بابایی معاونت اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون به ۲ هزار و ۷۲۸ طرح در خراسان رضوی تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری پرداخت شده است وبیشترین تعداد طرح‌ها متعلق به تایباد با ۴۴۹ مورد و بیشترین ایجاد اشتغال مربوط به قوچان با ۵۷۷ نفر است.

وی افزود: یشترین میزان پرداخت تسهیلات نیز متعلق به شهر مشهد به تعداد ۷۸ طرح با مبلغ ۱۹۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال و ایجاد فرصت اشتغال برای ۳۰۱ نفر است.

معاونت اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت:همچنین در این مدت برای اشتغال فراگیر نیز ۵۶۲ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال پرداخت شده است که با پرداخت این مبلغ به ۱۴۸ طرح برای هزار و ۱۶۴ نفر ایجاد اشتغال شده است.

بابایی افزود: در مشاغل خانگی هم ۲۰۹ طرح به مبلغ ۲۴ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال پرداخت شد و ۴۰۷ نفر در این طرح‌ها مشغول بکار شده اند.

وی گفت: در اشتغال فراگیر هم مشهد با ۳۸ طرح و پرداخت ۳۳۲ میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال رتبه نخست خراسان رضوی را به خود اختصاص داده است و این مبلغ منجر به ایجاد ۵۳۲ فرصت شغلی شده است.

معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: ثبت نام در سامانه کارا برای استفاده از مزایای این طرح‌ها در دولت دوازدهم از اواخر پارسال آغاز شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار