جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد:
جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه ۱۳ آبان پاسخ مستحکم ملت ایران به هژمونی مستکبرانه آمریکاست، گفت: محوری‎‎ترین پیام انقلاب اسلامی استکبارستیزی است.
کد خبر: ۶۷۵۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰ 01 November 2018

سعید زارع  از برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار در بیش از ۶۰ نقطه از استان یزد خبر داد و اظهار داشت: مصادف شدن ۱۳ آبان امسال با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همچنین بازگشت تحریم‎‎های ظالمانه، اهمیت برنامه‏‏‌ریزی استکبار جهانی دوچندان شده است.

وی با تأکید بر لزوم حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار، افزود: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار یک مناسبت در اوج پویایی است و درواقع نه به ستم و استکبار، ۱۳ آبان را جدا از یک مناسبت صرف به یک مناسبت استراتژیک تبدیل نموده است، که هرگاه ملت ایران در مبارزات خود، آن را وجهه همت خود قرار داده، طعم شیرین پیروزی را نیز به خود چشانیده است.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد، شعار محوری ۱۳ آبان امسال را «هیهات منا الذله» عنوان کرد و بیان داشت: افتخار ملت ایران این است که چهل سال به آمریکا اجازه فعالیت نداده و این همان واقعیتی است که آمریکا را عصبانی کرده که امیدواریم در این مراسم باشکوه شاهد حضور آحاد مردم باشیم.

زارع با بیان اینکه مردم با حضور خود در این مراسم ایستادگی و استقامت خود را در برابر تمام زیاده‌خواهی‌های استکبار نشان خواهند داد، تصریح کرد: در حقیقت ۱۳ آبان پاسخ مستحکم ملت ایران به هژمونی مستکبرانه آمریکاست. ۱۳ آبان یک حرکت استکبارستیز است، چنانچه قرآن ما نیز یک کتاب استکبارستیز است و حرکت امام حسین (ع) جز مبارزه با استکبار و ظلم و ستم چیزی دیگری نیست.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه رویه مبارزه با استکبار بایستی ادامه داشته باشد تا با این رویه ریشه تمامی بی‌عدالتی‌ها، ظلم و ستم خشکیده شود، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ما در چهل‌سالگی انقلاب قرار داریم؛ لذا کلیه برنامه‌ها و مراسم‌ها بایستی در جهت تبیین دستاوردهای انقلاب صورت گیرد؛ چراکه دشمن اکنون می‌خواهد جوانان ما را به سمت یأس و ناامیدی ببرد.

وی با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان با توجه به این‌که محوری‎‎ترین پیام انقلاب اسلامی نیز استکبارستیزی بوده، به‌مراتب از راهپیمایی ۲۲ بهمن مهم‌تر است، تأکید کرد: خوشبختانه از اوایل انقلاب تاکنون حضور مردم در صحنه‌های انقلابی، یأس و ناامیدی دشمنان را در پی داشته است که این راه بایستی همچنان ادامه داشته باشد و در این راستا نبایستی از هیچ تلاشی فروگذار بود.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در پایان با اعلام مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان ماه در شهر یزد، گفت: مراسم راهپیمایی از ساعت ۹ صبح این روز از چهارسوی مسیرهای میدان شهید بهشتی، میدان بعثت، چهارراه سلمان و مسجد روضه محمدیه (حظیره) به سمت میدان امیرچخماق آغاز می‏‏‌شود و تمام برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته تا امسال شاهد حضور گسترده دانش‌آموزان در این مراسم باشکوه در استان باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار