مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از امروز جمعه ۱۶ آذر آغاز می‌شود.
کد خبر: ۶۸۷۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷ 07 December 2018

به گزارش تابناک رضوی، دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸ در تمام دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین ثبت‌نام بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی کشور از امروز جمعه ۱۶ آذرماه ۹۷ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می‌شود و روز یکشنبه ۲۵ آذرماه پایان می‌یابد.

 

وی در ادامه گفت: داوطلبان برای شرکت در این آزمون باید واجد شرایط عمومی و اختصاصی باشند که شرایط شرکت در آزمون نیز همزمان با شروع ثبت‌نام، روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

 

مشاور عالی سازمان سنجش خاطرنشان کرد: بر اساس ضوابط هر یک از داوطلبان می‌توانند حداکثر در ۲ کدرشته امتحانی طبق ضوابط از رشته‌های امتحانی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام، متقاضی شرکت در آزمون شوند.

 

توکلی افزود: بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون کارشناسی ارشد و اولین مرحله بیست و چهارمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور در روزهای پنج‌شنبه ۵ و جمعه ۶ اردیبهشت ۹۸ در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: کارت شرکت در آزمون نیز دوم اردیبهشت‌ماه ۹۸ توزیع می‌شود. همچنین اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره شرایط و ضوابط، تاریخ و نحوه ثبت‌نام و بیست و چهارمین دوره المپیاد علمی دانشجویی روز یکشنبه ۱۱ آذرماه منتشر شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار