کمیته امداد خراسان رضوی در نیمه نخست امسال ۷۲۰ طرح اشتغال را در حوزه خدمات برای مجریان متقاضی ایجاد کرده است.
کد خبر: ۶۸۹۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱ 11 December 2018

به گزارش تابناک رضوی، سید حسین کرابی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: این نهاد در نیمه نخست امسال هزار و ۷۹۸ طرح اشتغال را بااعتبار بیش از ۳۵ میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان ایجاد کرده است که از این تعداد ۷۲۰ طرح مربوط به مشاغل حوزه خدمات است.

 

وی بیان کرد: برای ایجاد این ۷۲۰ طرح ۱۴ میلیارد و ۱۱۸ میلیون تومان اعتبار از منابع داخلی کمیته امداد و بانک‌ها هزینه شده است.

 

کرابی عنوان کرد: از اواخر دهه ۶۰ تاکنون این نهاد ۲۱ هزار و ۵۶۱ طرح خدماتی را برای مددجویان تحت حمایت خود که متقاضی کار در این بخش بودند، ایجاد کرده است که ۱۰ هزار و ۶۷۵ مورد آن از نظارت کارشناسان این نهاد خارج و خودکفا شدند.

 

وی اظهار کرد: این نهاد به‌صورت فصلی و مستمر تا پنج سال از طرح‌های ایجادشده برای مجریان تحت حمایت خود بازدید و نظارت می‌کند تا علاوه بر مشاوره و راهنمایی لازم مشکلات و موانع شغلی مجریان برطرف شود.

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان رضوی بیان کرد: ایجاد مشاغل خدمات توسط این نهاد در نیمه نخست امسال دومین فراوانی را دارد.

 

کرابی یادآور شد: مشاغل حوزه خدمات شامل؛ رستوران، مکانیکی، توسعه و گسترش خدمات بهداشتی، کارواش، حمل‌ونقل، آرایشگری و تعمیر ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار