سرپرست استانداری خراسان رضوی:
سرپرست استانداری خراسان رضوی گفت:خراسان رضوی و بیش از آن منطقه تربت جام و صالح آباد نمونه عینی و سمبل وحدت در کشور است.
کد خبر: ۶۹۰۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹ 15 December 2018

به گزارش تابناک رضوی به نقل از مهر،قربان میرزایی صبح شنبه در دیدار با خانواده شهید اهل سنت احمد پاکیده درشهرستان صالح آباد اظهار کرد: علی رغم تمام دشمنی ها در طی ۴۰ سال گذشته اهل سنت و شیعه در نظام جمهوری اسلامی ثابت کرده اند که همواره پشت به پشت هم در مسیر دفاع از میهن ، نظام و ارزش های اسلامی خود در برابر دشمن ایستاده و می ایستند همانگونه که در جریان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تا امروز همدل و همزبان بوده اند.

 

 وی  افزود :دشمن همواره از ناحیه امت اسلامی و نظام جمهوری اسلامی احساس خطر کرده و به بیان مقام معظم رهبری ایجاد تفرقه و اختلاف را به عنوان یکی از ابزارها برای زمینگیر کردن مسلمانان و ملت مسلمان ایران محور توطئه های خود قرار داده و با توسل به حیله های  مختلف تلاش کرده و  می کند بین شیعه و سنی اختلاف افکنی کند.

 

سرپرست استانداری خراسان رضوی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس، فرزندان ایران اسلامی به دور از هر گرایش و اعتقادی برای حفاظت از استقلال و آزادی کشور در کنار یکدیگر ایستادند و در این مسیر جان خود را فدا کردند و  اینک باید این رشادت ها پاس داشته شده و  بیش از هر زمان وحدت و یکپارچگی ما در برابر دشمن تقویت شود.

 

وی تصریح کرد :همه با هم برادریم و باید در مسیر شهدا در راستای اعتلای کشور و نظام اسلامی تلاش کنیم و خراسان رضوی و بیش از آن منطقه تربت جام و صالح آباد نمونه عینی و سمبل وحدت در کشور  است.

 

میرزایی بیان کرد: امروز که  استکبار از همه توطئه های خود ناامید شده به گونه ای دیگر با تشدید جنگ روانی و تبلیغاتی و اقتصادی تلاش می کند در صفوف بهم پیوسته ملت و نظام جمهوری اسلامی تفرقه و خدشه ایجاد کند و این وظیفه ماست که چون همیشه در برابر این دسیسه ها و توطئه ها هوشیارتر عمل کرده و اتحاد خود را حفظ کنیم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار