مدیرعامل شرکت ترافیک هوشمند الیت خبر داد
مدیرعامل شرکت ترافیک هوشمند الیت با اشاره به‌اینکه اجرای طرح پرداخت الکترونیک هزینه پارک حاشیه‌ای الیت موفقیت‌آمیز بوده است، گفت: استقبال شهروندان از این طرح بسیار خوب بوده است.
کد خبر: ۶۹۰۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷ 15 December 2018

به گزارش تابناک رضوی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمد مهدی اسدی با اشاره به‌اینکه اجرای طرح پرداخت الکترونیک هزینه پارک حاشیه‌ای الیت موفقیت‌آمیز بوده است، گفت: استقبال شهروندان از این طرح بسیار خوب بوده است.

 

مدیرعامل شرکت ترافیک هوشمند الیت افزود: برای شفاف شدن عملکرد الیت و حذف پرداخت نقدی تابستان امسال طرح پرداخت هزینه استفاده از محل‌های پارک خودرو و شارژ الکترونیک الیت را به‌صورت آزمایشی آغاز کردیم.

 

وی اضافه کرد: پس از شناسایی نقاط ضعف و مشکلات این طرح در دوره آزمایشی این نواقص و مشکلات برطرف و پرداخت و شارژ الکترونیک الیت در نقاط مختلف شهر که زیرپوشش الیت است، اجرایی شد.

 

اسدی با بیان اینکه در ابتدای اجرای الکترونیکی شدن پرداخت‌ها درآمد الیت 45 درصد کاهش داشت، اظهار کرد: اما خوشبختانه در ادامه با اعتماد سازی مردم از این طرح استقبال کرده و اکنون در آمد الیت مثبت شده، همچنین، خود شهروندان به‌صورت الکترونیک بدون اینکه به‌آنها مراجعه شود پلاک خودروهای خود را از طریق الکترونیک شارژ می‌کنند.

 

مدیرعامل شرکت ترافیک هوشمند الیت ادامه داد: با توجه به‌موفقیت طرح و استقبال شهروندان به‌دنبال آن هستیم برای رفاه حال شهروندان و تسهیل در پرداخت و شارژ الیت، سیستم پرداخت و شارژ الکترونیک و روش‌های آن را از طریق سایت‌ها و نرم‌افزارهایی که روی گوشی تلفن همراه نصب می‌شود، افزایش دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار